Gospodarka » Żywność
Co–branding DROSED i Mars Polska
Producent drobiu – Grupa DROSED oraz firma Mars Polska – właściciel marki Uncle Ben’s
wspólnie promują wybrane produkty. Pod koniec czerwca w sklepach pojawiły się filety z kurczaka Drosed oraz sosy Uncle Ben’s z promocyjnymi etykietami.
Wspólna akcja promocyjna wybranych produktów marki Drosed i Uncle Ben's przebiega pod hasłem „Proste równanie: kurczak + sos = pyszne danie". Na opakowaniach filetów z kurczaka Drosed oraz sosów Uncle Ben's umieszono specjalną etykietę z rekomendacją wzajemnie uzupełniających się produktów spożywczych obydwu marek. Akcja zwraca uwagę na różnorodność dań, jakie można stworzyć z ich połączenia.
Grupa DROSED i firma Mars Polska chcą za pomocą wspólnej akcji zainspirować konsumentów do zakupu polecanych i sprawdzonych produktów, które pozwolą w prosty sposób przygotować pożywny i smaczny posiłek. Akcją promocyjną zostanie objętych 60 tys. sztuk produktów marki Drosed oraz 15 tys. sztuk produktów marki Uncle Ben's. Produkty z promocyjną etykietą są już dostępne na rynku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Więcej informacji o produktach marki Drosed na www.drosed.com.pl
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Effective Public Relations
http://effectivepr.pl
|
|
Komentarze (0)