Technologie » Komputery
Co kryje się pod tajemniczym hasłem na koszulce, w której trenuje Beata Sadowska?
Zobacz więcej zdjęć » |
Za hasłem, jak się okazuje stoi szczytna idea. Beata już od pewnego czasu angażuje się w akcję, której celem jest zachęcenie młodych osób do nauczania starszaków obsługi Internetu. W jej ramach stworzony został dostępny dla wszystkich i bezpłatny - Internet Starter – dzięki któremu korzystanie z Internetu jest banalnie proste, niezależnie od wieku. Beata aktywnie włączyła się w ten projekt m.in. przygotowując Internet Starter dla swojej Mamy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Hasło „Ważny jest wspólny start” ma podkreślać, że dobrze mieć towarzysza zwłaszcza, gdy uczymy się nowych rzeczy, a startując razem zajdziemy i dobiegniemy o wiele dalej. Dzięki krótkiemu treningowi z Internet Starterem możemy otworzyć naszym bliskim okno na nowy świat, dający możliwość nieograniczonego zdobywania informacji, rozwijania pasji i przede wszystkim - utrzymywania kontaktu z bliskimi.
To jak nasi najbliżsi wystartują w wirtualnym świecie, zależy od nas. Pamiętajmy jak „Ważny jest wspólny start”. Poza tym razem naprawdę biegnie się lepiej.
Więcej na: www.internetstarter.com.pl
Odwiedź nas także na profilu UPC Polska na FB w specjalnie dedykowanej zakładce: UPC. Łączymy pokolenia.
Dane:
· Ponad 9 milionów Polaków 50+ nie korzysta z Internetu, w tym 4 mln z nich ma dostęp do sieci.
· W Polsce tylko 19% osób w wieku 55+ korzysta z Internetu, tymczasem np. w Islandii 76%, Szwecji – 71%, a w Wielkiej Brytanii - 56%
· Główna barierą w poznaniu Internetu przez osoby 50+ w Polsce jest brak motywacji (46%) i brak umiejętności (11%).
Internet Starter (w Wielkiej Brytanii – Internet Buttons) został stworzony przez organizację non-profit We Are What We Do, w ramach działań zachęcających osoby z różnych pokoleń, by częściej ze sobą rozmawiały, dzieliły się doświadczeniami i spędzały ze sobą więcej czasu. We Are What We Do opracowuje produkty, narzędzia i projekty, dotyczące ważnych kwestii społecznych i środowiskowych.
UPC Polska jest wiodącym dostawcą usług cyfrowych: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2, 6 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie blisko 1, 5 miliona abonentów: ponad 1, 3 mln abonentów telewizji kablowej, w tym 688 900 telewizji cyfrowej, 809 600 użytkowników internetu i 417 400 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). www.upc.pl
Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 20 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (dane z dnia 2 sierpnia 2012r.).
Komentarze (0)