Firma » Reklama

Co łączy japońskie kimono z telewizorem LCD marki Funai?

Co łączy japońskie kimono z telewizorem LCD marki Funai?
Zobacz więcej zdjęć »
Od grudnia firma Funai rozpoczęła prasową kampanię wizerunkową podkreślającą japoński rodowód marki.

Na łamach magazynów Playboy i CKM (wyd. Marquard Media Polska) Funai zaprasza do poznania japońskiej tradycji kojarzonej z legendarną dbałością o detale i nieustannym dążeniem do doskonałości.  

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przez 12 edycji obu miesięczników produkty marki Funai będą pokazywane  w reklamach razem z ikonami japońskiej kultury. W ten sposób Funai opowie o kolejnych cechach swoich produktów uwydatniając ich jakość i niezawodność.  W reklamie rozpoczynającej tę kampanię pojawia się motyw dziewczyny w kimono, które nawiązuje do zaawansowanej technologii, precyzji i staranności z jaką wykonywane są kimona i telewizory Funai. 

W grudniowym numerze Playboya Funai zaprasza także do udziału w świątecznym konkursie sms, w którym do wygrania są 20% rabaty na zakupy w sklepie internetowym oraz śnieżnobiałe telewizory LCD. Konkurs trwa do końca roku. Szczegóły można znaleźć na stronie internetowej www.funai.pl.  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Funai
http://funai.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »