Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

Co najmniej 3 gwiazdki, przelot i pełne wyżywienie: turyści oszczędzają, ale chcą komfortu

Co najmniej 3 gwiazdki, przelot i pełne wyżywienie: turyści oszczędzają, ale chcą komfortu
Zobacz więcej zdjęć »
Polscy turyści coraz częściej szukają wakacyjnych ofert w serwisach zakupów grupowych. Na każdej wycieczce oszczędzają nawet wiele tysięcy złotych, ale są coraz bardziej wymagający – powodzeniem cieszą się dłuższe wyjazdy, oferty z przelotem i w hotelach o co najmniej trzygwiazdkowym standardzie.

To już drugi rok, kiedy Polacy planują wakacyjne wyjazdy, korzystając z ofert rabatowych, które w serwisach zakupów grupowych oferują hotele i biura podróży. W 2011 dominowały oferty stacjonarne – hoteli i pensjonatów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Oczekiwania użytkowników rosną, więc w serwisach zakupów grupowych, takich jak MyDeal.pl, zaczęły pojawiać się propozycje wycieczek (nierzadko egzotycznych, np. do Kenii, czy na Kubę) z przejazdem lub przelotem i noclegami z pełnym wyżywieniem. W marcu zainteresowanie ofertami turystycznymi w serwisie MyDeal.pl było rekordowo duże – Polacy już teraz aktywnie planują wakacje.


Dla klientów MyDeal.pl przestaje liczyć się wyłącznie rabat. Płacą mniej, ale oczekują coraz więcej – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – Na platformie MyDeal Podróże obserwujemy coraz większe zainteresowanie ofertami bardziej luksusowymi: z przelotem, z noclegami w hotelach co najmniej trzygwiazdkowych. Dla klientów ważne jest też pełne wyżywienie i bogaty program dodatkowy. Oferty z przejazdem autokarem i noclegami np. w pensjonatach nadal cieszą się popularnością, ale widzimy, że coraz więcej nabywców znajdują propozycje o wyższym standardzie.

Bardzo wysoką sprzedaż w marcu osiągnęła np. propozycja tygodniowego pobytu na Sycylii (8 dni w hotelu 3*, z przelotem, wyżywieniem i wycieczkami) – znalazła niemal 230 nabywców, którzy zaoszczędzili po 1,5 tys. złotych. Inne najpopularniejsze propozycje marca to np. 29 złotych za kupon o wartości 300 zł na dowolną wycieczkę lotniczą, czy 5 dni w Paryżu z przelotem, wyżywieniem i dodatkowymi atrakcjami albo 11-dniowa wycieczka do Włoch (Wenecja, Florencja, Rzym, Neapol, plaże Gargano, przejazd i noclegi w hotelach 3*). Serwis oferował wcześniej m. in. pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu przy Krupówkach, wycieczkę do Turcji z noclegami w hotelach 4* i 5*, czy pobyt w czterogwiazdkowym artystycznym hotelu w sercu Budapesztu.

Ogromne zainteresowanie ofertami turystycznymi utwierdza nas w przekonaniu, że uruchomienie rok temu sekcji MyDeal Podróże, pierwszej platformy turystycznej w polskich zakupach grupowych, było strzałem w dziesiątkę. Współpracują z nami zarówno właściciele hoteli (również cztero- i pięciogwiazdkowych), czy pensjonatów, jak i średnie oraz mniejsze biura podróży. – dodaje Adam Kaliszewski – Staramy się zaspokoić oczekiwania wszystkich użytkowników, można więc znaleźć u nas oferty luksusowych hoteli i dalekich podróży, ale też propozycje na każdą kieszeń – apartamenty i hostele. W ten sposób zakupy grupowe stają się swoistą konkurencją dla dużych touroperatorów – dziś wystarczy zajrzeć do sieci, aby dosłownie przebierać w wycieczkach w różne strony kraju i świata, oferowanych z bardzo atrakcyjnymi rabatami.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MyDeal.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »