Technologie » Komputery

Comarch ERP zaskakuje kolejnymi wzrostami

Chmura, mobilność, nowy wymiar zastosowania Internetu Rzeczy w e-handlu, czyli mająca premierę aplikacja „Wszystko” obsługująca Comarch beacon to główne czynniki wzrostu Comarch ERP w kolejnych kwartałach 2015 r.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Comarch zwiększa udziały w rynku systemów do zarządzania przedsiębiorstwem (ERP). Po pierwszym kwartale 2015 r. sprzedaż w segmencie ERP wyniosła 31,6 mln zł, co stanowi 8-procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Całkowita sprzedaż Comarch ERP, łącznie z produktami oferowanymi w krajach niemieckojęzycznych (Austria, Niemcy i Szwajcaria), wyniosła w tym okresie 62,9 mln zł, (9% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym).

Kołami napędowymi wyników Comarch ERP w pierwszym kwartale 2015 r. był m.in.: Comarch ERP Altum wzrost o 215%, rozwiązania oferowane w modelu chmury obliczeniowej: przychód 3,0 mln zł, wzrost o 49% (ponad 1 mln zł miesięcznie) oraz aplikacje mobilne wzrost o 167%. Sam rynek francuski w segmencie ERP przyniósł 230-procentowy wzrost sprzedaży.

O sukcesie zdecydowały nieustannie wdrażane innowacje wypracowane wspólnie przez centra badawczo-rozwojowe Comarch, klientów korzystających z rozwiązań ERP i partnerów zrzeszonych w Społeczności Comarch ERP. W ramach oferty ERP 2.0 szczególnie perspektywiczne są rozwiązania mobilne, w modelu chmury.

Czytaj całość artykułu tutaj:



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »