Technologie » Komputery
Comarch wdroży system Field Service Management w Grupie KRUK
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Platforma Field Service Management pozwala na centralne zarządzanie realizacją zleceń terenowych i sprawdza się wszędzie tam, gdzie koordynacja pracy rozproszonego personelu ma kluczowy wpływ na efektywność prowadzenia biznesu. System tworzy kalendarze dostępności pracowników i ich dzienne harmonogramy, przypisuje odpowiednie zadania do odpowiednich osób, umożliwia wizualizację aktualnego rozmieszczenia zasobów ludzkich i technicznych znajdujących się poza firmą.
Pracownicy objęci systemem mają dostęp do niego za pośrednictwem aplikacji mobilnej, co pozwala im na przeglądanie i aktualizowanie szczegółów zadań w czasie rzeczywistym. Jak podkreśla Piotr Maciejewski, Key Account Manager w sektorze Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch, dzięki Field Service Management pracownik może rozpocząć swój dzień z aktualnego miejsca pobytu bez konieczności dojazdu do biura, a koordynator – na bieżąco reagować na wypadki losowe, jak np. nieobecność klienta w ustalonym miejscu i terminie.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/sfa_ffa/comarch_wdrozy_system_field_service_management_w_grupie_kruk.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)