Firma » Biznes
Compensa. Żadnych ale. – wiosenna kampania reklamowa Compensy
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Hasło Compensa. Żadnych ale. odnosi się do ubezpieczeń oferowanych przez Compensę, a treść spotu zwraca uwagę odbiorców na konieczność porzucenia wymówek i ubezpieczenie siebie i rodziny oraz swojego majątku. Każda z wymówek została przedstawiona w spocie jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku.
Compensa prowadzi kampanię w TVN, Polsacie, stacjach tematycznych grupy Polsat i TVP. Emisja spotu w stacjach telewizyjnych rozpoczęła się 5.06.2017 i potrwa do końca miesiąca. Ubiegłoroczna edycja kampanii odbyła się jesienią i została przeprowadzona w Polsacie i stacjach tematycznych grupy Polsat, a także w radiu.
- Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Uzupełniając działania w telewizji, nasz spot będziemy chcieli pokazać również w coraz lepiej odbieranym środowisku video online. Dzięki targetowaniu dotrzemy z komunikatem do konkretnie interesującej nas grupy odbiorców, a także osób, które nie oglądają tradycyjnej telewizji - mówi Karolina Tworzydło, Dyrektor Biura Marketingu i PR z Compensy.
Kreacja graficzna ze spotu wykorzystywana jest również w materiałach sprzedażowych i reklamowych.
Za przygotowanie spotu odpowiada Agencja Reklamowa S4 z Krakowa, która zajęła się również zaplanowaniem i zakupem mediów telewizyjnych i kampanią na YouTube.
Spot reklamowy ubezpieczyciela jest do obejrzenia zarówno na YouTube, jak i na firmowej stronie internetowej:
https://www.youtube.com/watch?v=lChGkn_PnOo
http://www.compensa.pl/tabid/389/Default.aspx
Nadesłał:
brandscope
|
Komentarze (0)