Gospodarka » Bezpieczeństwo

Concordia stawia na nowoczesne technologie

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich współpracowników, Concordia Ubezpieczenia wprowadziła w ostatnim czasie dwa nowoczesne systemy, które w znaczny sposób upraszczają ich codzienne funkcjonowanie.

Likwidacja szkody łatwiejsza zarówno dla agenta, jak i dla klienta

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

System Obsługi Świadczeń (SOŚ), to narzędzie umożliwiające kompleksową obsługę procesu likwidacji szkód życiowych, od momentu zgłoszenia roszczenia z tytułu polis życiowych, poprzez orzeczenie lekarskie, na wypłacie świadczenia kończąc. Główną zaletą SOŚ, kluczową z punktu widzenia klienta, jest usprawnienie procesu likwidacyjnego, związanego z ubezpieczeniami na życie. Klient otrzymuje należne mu świadczenie w krótszym czasie i w wygodniejszej dla siebie formie. Narzędzie umożliwia również informowanie klienta na bieżąco o decyzji Towarzystwa w jego sprawie.

- W momencie podjęcia przez Biuro Likwidacji Świadczeń decyzji w sprawie zgłoszonego roszczenia, klient otrzymuje ją automatycznie (poprzez SOŚ) - tłumaczy Piotr Adamczyk - Dyrektor Biura Likwidacji Szkód Concordii Ubezpieczenia. I dodaje - Informuje go o tym wiadomość SMS, natomiast drogą mailową trafiają do klienta szczegóły dotyczące jego sprawy - rodzaj decyzji i ewentualna wysokość odszkodowania.Wszystkie dotychczasowe narzędzia w jednym miejscu

Z punktu widzenia obsługi procesu, wdrożenie SOŚ umożliwia pełną integrację dotychczasowych narzędzi wykorzystywanych w procesie likwidacji szkód, przez wszystkie zainteresowane jednostki. System jest bowiem w pełni zintegrowany z Systemem polisowym, Repozytorium dokumentów oraz narzędziem do wysyłki maili i wiadomości SMS. Jest to niezwykle przydatne w procesie zgłaszania zdarzenia (automatyczne zaciąganie danych na temat klienta, zawartych przez niego polis), jego weryfikacji, a także procesu komunikacji z nim.

- Dzięki Systemowi, pracownicy Biura Likwidacji Świadczeń mają możliwość szybkiego i precyzyjnego filtrowania potrzebnych danych, dzięki czemu na bieżąco mogą monitorować i zarządzać procesem likwidacji świadczeń - mówi Piotr Adamczyk. - Mogą np. przypisać zgłoszenie do odpowiedniej osoby, skierować zapytanie uszczegóławiające do innego pracownika/ orzecznika lekarskiego lub klienta, czy zrobić notatki przydatne w sprawie.


Przygotowanie oferty ubezpieczenia komunikacyjnego teraz będzie mniej czasochłonne

Drugim wprowadzonym przez Concordię ułatwieniem jest aplikacja Concordia Aztec Reader. To narzędzie stworzone z myślą o pośrednikach ubezpieczeniowych współpracujących z Concordią w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.Concordia Aztec Reader służy do przygotowywania ofert ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych smartfonów z systemem Android, przygotowanie oferty nowego ubezpieczenia Concordia Auto odbywa się błyskawicznie. 

- Wystarczy uruchomić aplikację i zeskanować tzw. QR kod z dowodu rejestracyjnego pojazdu. W ciągu kilku sekund pośrednik uzyskuje cenę za pakiet ubezpieczeń OC, Auto Casco, NNW kierowcy i pasażerów oraz Auto Assistance. Co ważne, uzyskana oferta może zostać zapisana w Systemie Obsługi Sprzedaży Rubinet, dzięki czemu oszczędzamy czas i unikamy błędów - podsumowuje Mariusz Gilicki - Dyrektor Biura Ubezpieczeń Komunikacyjnych Concordii Ubezpieczenia.     



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

brandscope

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »