Firma » Biznes
Coniveo wzmacnia zespół i rozwija sprzedaż w całym kraju
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowa strategia handlowa Coniveo zakłada wzbogacenie oferty produktów dla wybranych branż oraz rozwój sieci sprzedaży na terenie całej Polski. Regionem południowo-wschodnim zarządza Izabela Chorzępa-Najda. Z kolei menedżerem odpowiedzialnym za region południowo-zachodni został Sławomir Jaworski. Nowi menedżerowie mają wieloletnie doświadczenie w branży pokryć podłogowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Obecnie firma rekrutuje pracowników, którzy będą odpowiadali za zorganizowanie sprzedaży w kolejnych pięciu regionach, a także sprawne zarządzanie nimi.
- Realizujemy coraz więcej projektów na terenie całego kraju. Zależy nam wiec na tym, żeby nasi Klienci mogli bezpośrednio skontaktować się z przedstawicielem naszej firmy. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozwój regionalnych struktur sprzedaży. Pierwsi menedżerowie regionalni pracują z nami od początku roku. Poszukujemy kolejnych samodzielnych, kompetentnych handlowców z doskonałą znajomością lokalnych rynków, szerokimi kontaktami wśród potencjalnych klientów oraz firm wykonawczych w Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Łodzi – mówi Tomasz Urbański, prezes Coniveo.
Z myślą o dużych, prestiżowych realizacjach, obejmujących wiele lokalizacji, firma Coniveo utworzyła stanowisko menedżera ds. sprzedaży kontraktowych. Od początku marca br. tę funkcję pełni Kamilla Pająk. Do jej obowiązków będzie również należała opieka nad produktami marki Workstep. Kamilla Pająk ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży wykładzin obiektowych.
W ramach zmian w strukturze firmy utworzono także stanowisko menedżera odpowiedzialnego za branżę HoReCa. Tę funkcję pełni Mariusz Leonik, który ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie we współpracy z przedstawicielami rynku hoteli i restauracji.
Firma Coniveo rozwija również swój zespół menedżerów produktów. Od początku marca br. dołączył do niego Bartosz Łogin, który będzie odpowiedzialny za linię paneli LVT (Luxury Vinyl Tiles) adresowaną do biur, hoteli i innych przestrzeni, w których występuje duże natężenie ruchu.
Tomasz Urbański, prezes Coniveo tak komentuje zachodzące zmiany: - Dwadzieścia lat na rynku nauczyło nas, że jakość produktów, ich innowacyjność i szeroki asortyment, najnowocześniejsze technologie montażu to podstawa dobrego biznesu, ale tylko pełne zrozumienie specyfiki działalności naszych Klientów gwarantuje sukces. Dlatego wzmacniamy i rozwijamy kanały kontaktu i dystrybucji, tworzymy nowe procesy sprzedażowe, aby efektywniej realizować projekty.
Nadesłał:
Goodflow Public Relations
|
Komentarze (0)