Motoryzacja » Moto Serwis
Continental z Superbrands 2018
Zobacz więcej zdjęć » |
Statuetkę Superbrands 2018 dla marki Continental odebrał Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Tytułu Superbrands nie da się kupić. Otrzymują go wyłącznie najlepsze i najsilniejsze marki na danym rynku. Nagrody przyznawane są na świecie od ponad dwudziestu lat, w Polsce od dwunastu. O przyznaniu tytułu Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci, oceniając na ile znają i polecają poszczególne marki. Łącznie w największym niezależnym badaniu marek w Polsce wzięło udział ponad 10000 konsumentów, a ocenionych zostało prawie 2000 marek. Continental, producent opon oraz wiodący dostawca rozwiązań dla motoryzacji, otrzymał tytuł Superbrands 2018 w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”.
„Tytuł Superbrands 2018 jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ nie tylko potwierdza silną pozycję marki Continental na polskim rynku, ale przede wszystkim jest wyrazem opinii konsumentów – to od nich po raz pierwszy w 100% zależała ocena marek. To kolejny dowód na to, że klienci nam ufają, doceniają jakość naszych produktów i polecają je innym. Rekomendacja zadowolonego konsumenta to najcenniejsza nagroda jaką możemy otrzymać. Dziękujemy wszystkim za pozytywną ocenę marki Continental” – powiedział Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.
Podczas Gali przyznano Nagrodę Honorową Superbrands, którą otrzymała Janina Ochojska za budowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie niezauważanym. Po raz siódmy w historii Superbrands w Polsce rozdano również nagrody Culture.pl Superbrands, ustanowione przez Instytut Adama Mickiewicza we współpracy z Superbrands Polska z myślą o twórcach i instytucjach kultury, które najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą. Olga Tokarczuk została wyróżniona za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym, a Cyfrowa Biblioteka Narodowa POLONA za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą.
O silnej pozycji oraz renomie marki Continental świadczą nie tylko wyniki badania Superbrands, ale także opinie ekspertów. Od 10 lat opony Continental otrzymują najlepsze oceny niemal w każdym liczącym się teście ogumienia. Ponad 700 rekomendacji niezależnych instytucji i magazynów branżowych dowodzą, że produkty tego wiodącego dostawcy rozwiązań dla branży motoryzacyjnej zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa, komfort jazdy i właściwości jezdne, a także sprawdzają się nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych. Marka jest jedną z najczęściej wybieranych przez producentów aut w Europie – obecnie niemal co trzeci samochód wytwarzany na starym kontynencie opuszcza fabrykę na oponach Continental.
Komentarze (0)