Moda » Obuwie
ConTrust dla ECCO Walkathonu
Zobacz więcej zdjęć » |
Agencja ConTrust podjęła współpracę z firmą ECCO, duńskim producentem obuwia. Agencja będzie odpowiedzialna za działania public relations w ramach przygotowań i realizacji ósmej edycji ECCO Walkathonu w Polsce.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
ConTrust już po raz czwarty zajmie się oprawą medialną tego unikalnego przedsięwzięcia. Zespół specjalistów agencji przygotuje strategię komunikacyjną ECCO Walkathonu, a także we współpracy z partnerami zaangażowanymi w projekt zrealizuje szereg działań promujących ten jedyny w swoim rodzaju spacer, oraz ideę aktywnej charytatywności wśród Polaków. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za media relations, pozyskanie patronów medialnych, obsługę biura prasowego
i pomoc w zaangażowaniu ambasadorów promujących wydarzenie. Ze strony ConTrust za projekt odpowiedzialne są: Marta Rakoczy i Agata Falęcka. Po stronie Klienta: Maciej Wyrwas i Kinga Hetmańczyk.
Tegoroczna edycja ECCO Walkathonu odbędzie się w sobotę, 15 września 2012 roku
na warszawskiej Agrykoli. Idea przedsięwzięcia jest prosta i niezmienna od lat: spacerujemy po wytyczonych trasach, a za każdy przebyty kilometr organizator spaceru, firma ECCO, przekazuje 4 złote na konto wybranej przez uczestnika organizacji charytatywnej.
ECCO od niemal 50 lat swojej działalności angażuje się w realizację istotnych społecznie projektów. Karl Toosbuy, założyciel firmy szukał pomysłu na akcję, która jednoczyłaby ludzi i pozwoliłaby na połączenie aktywnego wypoczynku z pomocą potrzebującym. Tak narodził się pomysł na ECCO Walkathon, który obecnie dzięki wspólnemu wysiłkowi ludzi z wielu krajów stał się jednym z największych międzynarodowych projektów charytatywnych na świecie.
„Ten spacer reprezentuje podstawowe wartości ECCO – chcemy nie tylko brać, ale przede wszystkim dawać - oferować zarówno najwyższej jakości produkty jak i pomoc charytatywną dla potrzebujących na poziomie społeczności lokalnych. ECCO to firma rodzinna, więc wartości rodzinne są najbliższe działaniom biznesowym i marketingowym firmy. Tak powstał projekt eventu charytatywnego wymagającego osobistego zaangażowania, a nie zasobności portfela i pomysł na propagowanie idei aktywnej charytatywności, która przez te osiem lat zdążyła już podbić serca Polaków. Jesteśmy dumni, iż ECCO Walkathon już na stałe wpisał się w kalendarz wrześniowych aktywności tysięcy ludzi i stał się wydarzeniem, w którym chętnie wszyscy uczestniczą. Dlatego bardzo nam miło, iż możemy już oficjalnie ogłosić datę kolejnej edycji imprezy.” – powiedział Maciej Wyrwas, Regional Marketing & PR Manager ECCO East.
W ubiegłym roku w ECCO Walkathonie wspólnie spacerowało prawie 20 tysięcy osób, które uzbierały łącznie ponad 700 tysięcy złotych. Wśród nich wiele znanych i cenionych postaci m.in. Małgorzata Socha, Magdalena Różczka, Beata Pawlikowska, Rafał Bryndal, Tomasz Karolak, Paweł Wawrzecki czy Adam Wajrak, którzy wyrazili swoje poparcie dla akcji.
Więcej informacji: www.eccowalkathon.pl i na profilu facebook www.facebook.com/eccowalkathon
Agata Falęcka |
ConTrust |
+48 22 402 48 68 |
a.falecka@contrust.pl |
Komentarze (0)