Gospodarka » Przemysł
Cristiano Ronaldo Ambasadorem Castrol
Zobacz więcej zdjęć » |
W swojej nowej roli Ambasadora jednego ze sponsorów piłkarskich Mistrzostw Świata FIFA 2010, Ronaldo będzie twarzą inicjatyw firmy Castrol, zmierzających do pokazania pasji, motywacji i determinacji, które są warunkiem zwycięstw na futbolowych boiskach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Cristiano wystąpi w kampaniach reklamowych produktów Castrol Edge i Castrol Power 1, a także gamy ekskluzywnych produktów dla profesjonalnych warsztatów Castrol Professional.
Dzięki tej inicjatywie fani z całego świata dostaną szereg możliwości bliższego poznania swojego idola i zrozumienia, jak wysoki poziom umiejętności i poświęcenia doprowadził Ronaldo do tytułu „Najlepszego Piłkarza Roku 2008" według FIFA.
Dążenie Ronaldo do perfekcji i zwycięstwa świetnie współgra z dążeniem marki Castrol do doskonalenia i oferowania klientom na całym świecie najlepszych olejów silnikowych, dzięki wykorzystaniu technologii i doświadczenia zdobywanego systematycznie już od 100 lat istnienia firmy. Komentując podpisanie umowy, Ronaldo powiedział: „Podziwiam Castrol, bo to firma, która konsekwentnie dąży do sukcesu w swojej branży, tak samo jak ja na boisku. Czuję się zaszczycony mogąc współpracować z tą marką i nie mogę się doczekać, kiedy Castrol zanalizuje moją grę w poszczególnych meczach za pomocą systemu Castrol Index!"
Mike Johnson, Wiceprezes firmy Castrol, podkreślił: „To wspaniała możliwość połączenia sił przez dwóch światowej klasy graczy: firmy Castrol, jako największej marki olejowej i Cristiano, najlepszego piłkarza globu. Wierzymy, że to partnerstwo przyniesie obu stronom korzyści i doprowadzi nas do sukcesu."
Więcej informacji o firmie Castrol i jej zaangażowaniu w piłkę nożną można znaleźć na stronie www.castrolfootball.com
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)