Technologie » Telekomunikacja
CRM Magazine: Interactive Intelligence wyprzedza konkurencję
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
„Z perspektywy rozwiązań jest to najszersza oferta w branży" - tak podsumowała oprogramowanie Interactive Intelligence Sheila McGee-Smith, prezes i główny analityk firmy McGee-Smith Analytics. - „Interactive Intelligence wzmacnia swoją pozycję lidera, stale rozszerzając zakres zastosowań technologii centrum kontaktowego w firmie."
Nagrody CRM Magazine są przyznawane usługodawcom na podstawie ważonych kryteriów przez jury złożone z redaktorów magazynu oraz wybraną grupę analityków i konsultantów branżowych. Do kryteriów należą: reputacja w zakresie satysfakcji klienta; ocena wszechstronności funkcjonalnej produktu; oraz ocena kierunku rozwoju firmy.
„Nagroda CRM Magazine jest dla nas szczególnie znacząca, ponieważ najlepsze oceny uzyskaliśmy w kategorii satysfakcji klienta" - powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald E. Brown. - „Tworzenie produktów spełniających specyficzne potrzeby naszych klientów leży u podstaw wszystkiego, co robimy".
Interactive Intelligence oferuje wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP, który eliminuje koszty i złożoność, jaką cechują się produkty wielopunktowe. Pakiet składa się z aplikacji do automatyzacji centrum kontaktowego, komunikacji zunifikowanej i automatyzacji procesów biznesowych wdrażanych tradycyjnie albo w modelu usługowym.
Podsumowanie rankingu CRM Magazine wraz z ocenami poszczególnych firm można znaleźć na stronie: http://www.inin.com/ProductSolutions/Documents/CRM-Magazine-Service-Leader-Award-2012.pdf.
		Nadesłał:
            Kinga 
	 | 
	

						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)