Moda » Odzież
Czerwiec udanym sprzedażowo miesiącem dla Top Secret
„Czerwiec był dobrym miesiącem sprzedażowym. Klienci chętnie kupowali towary stricte letnie, co spowodowało wzrost sprzedaży na sklepach porównywalnych jak i wzrost marży w sklepach Top Secret w Polsce w porównaniu do maja i kwietnia br. Spadek sprzedaży w e-commerce wynika z niższej dostępności zapasu towarów dla sklepu internetowego, który w tym okresie bardzo dobrze sprzedawał się w sklepach stacjonarnych” - stwierdził Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan SA.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w czerwcu br. wyniosła ok. 23 mln zł i była wyższa o ok. 7% niż w czerwcu ubiegłego roku. W ujęciu narastającym od początku roku sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 111 mln zł i była o ok. 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu br. wyniosły 1,9 mln zł, co oznacza spadek o 24% w ujęciu r./r. Narastająco sprzedaż ww. sklepów internetowych Top Secret osiągnęła poziom 16,9 mln zł i była o 6% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca br. wyniosła 37,7 tys. m2 i była o 5% wyższa niż w tym samym momencie 2018 r.
W segmencie dyskontowym TXM szacunkowa sprzedaż zrealizowana w czerwcu br. wyniosła ok. 21 mln zł, co oznacza spadek o 30% w ujęciu r./r. Sieć TXM na koniec czerwca składała się z 298 sklepów własnych o łącznej powierzchni 81,6 tys. m2, która była o ok. 22% niższa niż na koniec czerwca 2018 r. Narastająco od początku roku sprzedaż zrealizowana przez TXM wyniosła ok. 127 mln zł i zł i była niższa o ok. 23% w ujęciu r./r. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w czerwcu br. wyniosły ok. 0,4 mln zł, co oznacza spadek o 27%. Narastająco przez pierwsze sześć miesięcy tego roku było to ok. 3,0 mln zł czyli o ok. 17% mniej w ujęciu r./r.
Uwzględniając oba segmenty Grupa Redan w czerwcu br. osiągnęła ok. 44 mln zł przychodów, czyli o 14% mniej niż rok wcześniej. Narastająco sprzedaż wyniosła ok. 239 mln zł i była w ujęciu r./r. niższa o ok. 13%. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca wyniosła 119,6 tys. m2, czyli o 15% mniej w odniesieniu do czerwca 2018 r.
Komentarze (0)