Technologie » Komputery
Czy klienci kiedykolwiek są naprawdę lojalni?
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Raport jest poświęcony analizie zachowań klientów postrzeganych przez pryzmat współczesnej teorii psychologicznej i sugeruje, że klienci w gruncie rzeczy nie są lojalni wobec marek w ścisłym znaczeniu tego słowa.
Autorzy raportu twierdzą, że działy obsługi klienta powinny myśleć raczej w kategoriach „zatrzymywania” klientów (czyli ich zachowań) aniżeli ich „lojalności” (która oznacza czynnik kierujący ich zachowaniem). Graves podaje w raporcie cztery sposoby, za pomocą których działy obsługi klienta mogą wykorzystać zachowania klientów do ich zatrzymywania.
Czytaj całość tutaj: http://erp-view.pl/crm/czy_klienci_kiedykolwiek_sa_naprawde_lojalni.html
Nadesłał:
openmediagroup
|

„Czas zrozumieć Atom” – kolejny etap kampanii edukacyjnej Ministerstwa Energii
Solidarność na Święta - słodkie prezenty w wyjątkowej odsłonie
Smak, który łączy! Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich lat
Surowce sygnalizują spowolnienie produkcji przemysłowej
Komentarze (0)