Technologie » Komputery
Czy klienci kiedykolwiek są naprawdę lojalni?
Zobacz więcej zdjęć » |
Raport jest poświęcony analizie zachowań klientów postrzeganych przez pryzmat współczesnej teorii psychologicznej i sugeruje, że klienci w gruncie rzeczy nie są lojalni wobec marek w ścisłym znaczeniu tego słowa.
Autorzy raportu twierdzą, że działy obsługi klienta powinny myśleć raczej w kategoriach „zatrzymywania” klientów (czyli ich zachowań) aniżeli ich „lojalności” (która oznacza czynnik kierujący ich zachowaniem). Graves podaje w raporcie cztery sposoby, za pomocą których działy obsługi klienta mogą wykorzystać zachowania klientów do ich zatrzymywania.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Czytaj całość tutaj: http://erp-view.pl/crm/czy_klienci_kiedykolwiek_sa_naprawde_lojalni.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)