Technologie » Komputery
Czy prowadzenie firmowego bloga pomaga w pozyskiwaniu klientów?
Blog to nic innego, jak pewien sposób komunikacji z określoną społecznością, która ma miejsce cyklicznie. Bez wątpienia na blogu opłaca się publikować artykuły o charakterze poradnikowym, wpisy pełne inspiracji, czy umieszczać treści, które mają przyczynić się do rozwiązania danego problemu, jaki może mieć określony użytkownik. W całym tym kontekście należy oczywiście przedstawiać własne towary oraz usługi. Każda firma, a tym samym również konkretne grupy odbiorców, posiadają własną specyfikę. Oznacza to, że blog nie w każdej sytuacji okazuje się być najlepszym sposobem komunikacji inbound marketingowej. W niektórych przypadkach lepszym rozwiązaniem okazuje się być na przykład dobrze przygotowana sekcja, w której zamieszczone są materiały do ściągnięcia bądź poradniki w postaci filmów video. Sprawdza się także zwykłe forum, które stanie się miejscem wymieniania się poradami między osobami korzystającymi ze ściśle określonych produktów.
Treści, które tworzone są, a następnie publikowane na danej witrynie mogą być dystrybuowane chociażby w mediach społecznościowych, a także na forach. W tym drugim przypadku wykorzystuje się monitoring sieci. Idealnie sprawdzają się w tym wypadku Sentione, Monitori oraz Brand24. Takie działania sprawiają, że z konkretną poradą można pojawić się w miejscu, w którym ktoś opisuje rzeczywisty problem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Więcej przeczytasz tutaj: http://fusioninboundmarketing.pl/
Nadesłał:
waw82
|
Komentarze (3)
Świetny tekst, zwłaszcza w kontekście wyrastających jak grzyby po deszczu blogerek i blogerów: modowych, kulinarnych, biznesowo-coachingowych i wszelkich innych...
Dzięki za pamięć w imieniu SentiOne!
Dziękuję za wspomnienie o Brand24