Firma » Reklama
Czy reklama zewnętrzna ma jeszcze sens?
Zobacz więcej zdjęć » |
To, co nas wtedy otacza, wciąż ma ogromne znaczenie. W poniższym artykule dowiesz się, co to reklama outdoor, jakie są jej rodzaje i dlaczego warto z niej korzystać.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Plakaty, gazetki, ulotki — czy reklama outdoor musi być papierowa?
Reklama outdoor, czyli reklama zewnętrzna lub reklama OOH (ang. out of home — poza domem), to forma promocji, której przekaz kierowany jest do szerokiej publiczności poprzez umieszczanie jej w miejscach publicznych. To nie tylko doskonale znajome billboardy czy rozpowszechnione opcje papierowe, takie jak plakaty lub ulotki. Czy reklama outdoor może więc zaskoczyć formą? Poniżej znajdziesz kilka przykładów.
- Infoscreen
- Citylight
- Ścianka Smart Frame
- Ekran w transporcie publicznym
- Folia One Way Vision
- Podświetlany kaseton
To tylko niektóre z postaci, które może przyjąć reklama outdoor. Rodzaje nowoczesnych form obejmują również ekrany ledowe czy interaktywne billboardy. Jej nowe oblicza przyciągają uwagę przechodniów, a możliwość prezentacji dynamicznych treści, pozwala dopasować je do różnych sytuacji czy okazji.
Dlaczego reklama zewnętrzna nadal odgrywa ważną rolę w strategii marketingowej? Przede wszystkim zintegrowane podejście, które łączy zarówno reklamę outdoorową, jak i działania online, potęguje efekt i pozwala dotrzeć do różnych segmentów odbiorców. Dlatego może ona stanowić skuteczne wsparcie dla kampanii internetowych. Umieszczanie reklam w przestrzeniach strategicznych, takich jak przystanki autobusowe czy centra handlowe, pozwala również dotrzeć do konkretnych grup odbiorców. Czasem takim miejscem może okazać się leżak w najbardziej obleganym beach barze, na którym możesz umieścić swoje logo.
Nie ma również lepszej formy, kiedy chcesz dotrzeć do lokalnej społeczności. Gdy ktoś zagląda do twojego sklepu za rogiem i później wraca codziennie, bo mieszka niedaleko — to często prawdziwa moc reklamy zewnętrznej. Dlaczego warto z niej skorzystać również, jeśli zależy ci na większym zasięgu? W przeciwieństwie do działań online reklamy zewnętrzne nie znikają szybko, co daje więcej czasu na przyswojenie przekazu. Dlatego korzystają z nich równie chętnie marki o globalnym znaczeniu.
Grupa reklamowa HANDS — im więcej rąk do pracy, tym lepiej
Niezależnie od twoich działań promocyjnych online, nie powinieneś więc ignorować możliwości reklamy outdoorowej. To nie tylko wsparcie dla kampanii internetowych, ale coś, co równolegle pozwoli ci budować trwałe relacje z lokalnymi klientami i nowymi grupami odbiorców. Jednak, aby spełniało swoją funkcję, musi być przemyślane i dopasowane do okoliczności, w których się znajdzie. Przystanek autobusowy czy skrzyżowanie rządzą się swoimi prawami i nie można o tym zapomnieć.
Jeśli chcesz, aby Twoje działania osiągnęły zamierzony efekt, warto poprosić o wsparcie agencję reklamową. Grupa HANDS nie tylko pomoże ci wybrać najkorzystniejszy dla ciebie rodzaj reklamy, ale również wpisać go w większą całość — spójną komunikację twojej marki. Opracowanie kompleksowych działań, czyli strategii marketingowej, pozwala obrać kierunek oraz dotrzeć do określonej grupy odbiorców. Znajomość zarówno przestrzeni online, jak i offline pozwala HANDS na zaprojektowanie najkorzystniejszych rozwiązań i pomoc w ich wdrożeniu.
Kiedy wszystko jest w Internecie, ty bądź również poza nim — warto.
Źródło fotografii: unsplash.com
Licencja: https://unsplash.com/license
Nadesłał:
slawek
|
Komentarze (0)