Technologie » Komputery
Czy sektor energetyczny potrzebuje CRM-u?
Zobacz więcej zdjęć » |
Potwierdzają to międzynarodowe badania - jak szacuje Gartner, dochody z oprogramowania CRM w Europie powinny osiągnąć w tym roku wysokość 3 miliardów dolarów (o 7 proc. więcej niż w ubiegłym). Analitycy zwracają uwagę na dynamiczną ewolucję w stronę mobilnych rozwiązań CRM. Gartner przewiduje, że do 2014 roku rynek mobilnych aplikacji w tym obszarze urośnie o 500 proc.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wzrost oczekiwań odbiorców energii sprawia, że firmy z tej branży coraz chętniej decydują się na wdrożenie nowoczesnych, mobilnych narzędzi usprawniających obsługę klientów. Jak przewidują analitycy Gartnera (2013), do 2016 roku dostawcy usług w trybie SaaS będą odpowiadać za 50 proc. rynku CRM. Liczba użytkowników tradycyjnego oprogramowania będzie natomiast systematycznie spadać. Odzwierciedlają to prognozy dotyczące wzrostu liczby aplikacji mobilnych z obszaru CRM. Aktualnie użytkownicy tego typu rozwiązań mają do dyspozycji 200 aplikacji mobilnych. Do 2014 roku powinno ich być już 1200.
Czytaj całość artykułu tutaj:
Czy sektor energetyczny potrzebuje CRM-u?
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)