Technologie » Komputery
Czy system do zarządzania czasem pracy jest standardową częścią modułów ERP?
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zarządzanie czasem pracy wg jednej z definicji „jest to planowanie oraz systematyczne wykonywanie zaplanowanych zadań zmierzających do realizacji wcześniej określonego celu”, w ramach którego wyróżniamy pięć etapów:
- sformułowanie celu – to podstawa organizowania czasu pracy. W tym etapie należy podjąć następujące działania: wyznaczenie realnego i możliwego do wykonania celu, wytyczenie go w jasny, konkretny i wymierny sposób,
- wyznaczenie priorytetów - porządkuje cele ze względu na ich ważność i pilność,
- budowa harmonogramu – etap ten powinien zawierać takie elementy jak: tworzenie harmonogramu na określone czaso-okresy, ustalenie okresów rozliczeniowych, zaplanowanie rezerwy czasu w razie zdarzeń losowych,
- realizacja harmonogramu – bieżący nadzór oraz ewentualne korekty harmonogramu,
- kontrola i ocena stopnia wykonania celu – etap ten koncentruje się na rejestracji wykorzystania czasu pracy w wybranych okresach, analizę ilości poświęconego czasu na różnego rodzaju czynności pod kątem realizacji założonych celów, szczegółową analizę występujących rozbieżności pomiędzy planowanymi celami i osiągniętymi wynikami, wprowadzeniu stosownych korekt.
Czytaj całość artykułu tutaj:
https://erp-view.pl/artykuly-hr/28076-czy-system-do-zarzadzania-czasem-pracy-jest-standardowa-czescia-modulow-erp.html
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)