Technologie » Komputery

Czy Twój magazyn jest gotowy na e-commerce?

Na całym świecie handel elektroniczny rozwija się. Zgodnie z globalnymi oszacowaniami detaliczny handel elektroniczny wzrósł o 21,1 procent rok do roku, a w 2012 roku – po raz pierwszy w historii – sprzedaż elektroniczna osiągnęła wartość 1 biliona USD.

Ale czy Twój magazyn jest gotowy na wsparcie tego trendu?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 rzejście z tradycyjnych transakcji na e-commerce ma duży wpływ na pracę magazynu, wymagając przemyślenia na nowo systemów zarządzania magazynem, strategii i technologii.

"Handel elektroniczny jest inny," mówi Mikael Brorsson, menedżer produktów w Consafe Logistics. Choć zgadza się, że e-commerce to ogromna szansa na dotarcie do nowej, dochodowej bazy klientów, wskazuje też, że jeśli magazyn nie będzie odpowiednio przygotowany, reputacja firmy może być zagrożona. "Doświadczone i sprawnie działające magazyny mogą bardzo dobrze spełniać wymogi tradycyjnych klientów sektora business-to-business, ale mimo to mieć trudności z przejściem na model e-commerce".

Inni klienci, inne wzorce

Brorsson twierdzi, że ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że klienci detaliczni mają całkiem inne potrzeby niż klienci biznesowi i te odmienne wymagania mogą mieć znaczny wpływ na pracę magazynu.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/wms/czy_twoj_magazyn_jest_gotowy_na_e-commerce.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »