Firma » Bankowość
Czy Ty też musisz z kimś zerwać?
Zobacz więcej zdjęć » |
mBank rozpoczął nową kampanię w internecie. Jej celem jest zwrócenie uwagi obecnych i przyszłych Klientów na zalety oferty mBanku, który jest otwartą platformą finansową dla nowoczesnych i wymagających Klientów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Centrum zarządzania finansami osobistymi, jakim jest rachunek indywidualny eKONTO, jest całkowicie darmowy. Kampania obejmuje trzy żartobliwe filmy, nawiązujące do zmiany banku.
Wiemy, że dla wielu Klientów rozstanie z tradycyjnym bankiem, w którym mają rachunek od wielu lat, jest bardzo trudne i uciążliwe. Polacy często biernie znoszą kolejne podwyżki opłat zamiast zakończyć taki „toksyczny związek". W naszych najnowszych filmach reklamowych pokazujemy z przymrużeniem oka kilka sposobów na zerwanie z bankiem. Chcemy w ten sposób dać widzom impuls do podjęcia działania - zamknięcia płatnego RORa i przeniesienia swoich środków na bezpłatne eKONTO w mBanku. Nowa kampania ma dzięki swej żartobliwej formie zwrócić uwagę Klientów na mBank, który dzięki wyjątkowo szerokiemu wachlarzowi usług, dostępnych w serwisie transakcyjnym oraz darmowości usług jest doskonałym rozwiązaniem, nie tylko na trudne czasy. - mówi Piotr Jakubowski, szef Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku
Jako uzupełnienie nowej kampanii mBank przygotował ułatwienia dla Klientów, którzy zdecydują się uczynić eKONTO swoim podstawowym rachunkiem poprzez zlecenie przelewania pensji. Właśnie z myślą o nich powstała specjalna strona. Dzięki niej Klient może samodzielnie wygenerować gotowe oświadczenie o przelewaniu zarobków. Może również zobowiązać bank do dostarczenia oświadczenia do działu kadr w jego miejscu pracy.
mBank utworzył również telefoniczną grupę ekspertów, którzy wspierają Klientów w procesie przenoszenia konta i zlecania przekazywania pensji do mBanku. Eksperci dokonują parametryzacji konta za Klienta, ustanawiając na przykład kluczowe dla Klienta przelewy zdefiniowane czy zlecania stałe. Dzięki temu w momencie przeniesienia środków do mBanku rachunek jest w pełni gotowy do wykorzystania. Akcja posiada osobny numer telefoniczny 42 664 74 78. Usługa jest bezpłatna.
Uruchamiając stronę ułatwiającą przejście do mBanku oraz przelewanie pensji do naszego banku, chcieliśmy pomóc tym, którzy są zdecydowani, ale nie mają czasu, by samodzielnie dopełnić wszystkich formalności. Wsparcie przy rozpoczęciu korzystania z mBanku Klienci uzyskują również telefonicznie, u dedykowanych ekspertów. Możliwość bezpłatnego przygotowania sobie rachunku, przed przeniesieniem do niego środków, to dla Klientów znaczący pozytyw - mówi Adam Miziołek, szef wydziału Produktów Podstawowych mBanku - mBank daje prawdziwą swobodę w zarządzaniu finansami osobistymi. eKONTO to platforma, dająca dostęp do usług bankowych, giełdy, funduszy inwestycyjnych, ubezpieczeń oraz taniej telefonii komórkowej. Zależy nam, by Klienci aktywnie korzystali z całego wachlarza dostępnych rozwiązań. Temu służy również rozwijanie naszego systemu transakcyjnego, który po ostatnich wdrożeniach stał się jeszcze bardziej przejrzysty i intuicyjny. - dodaje Miziołek.
Kampania mBanku powiązana jest również z najnowszym konkursem „ROR-off" dla osób, które zdecydują się przelewać swoje wynagrodzenie na eKONTO w mBanku. Osoby spełniające ten warunek mBank zachęca do przygotowania krótkiego filmu, nagrania audio lub listu, dokumentującego ich pożegnanie z ich poprzednim bankiem.
Na zwycięzców konkursu czeka kamera marki Toshiba oraz 25 innych cennych nagród. Najciekawsze prace zostaną opublikowane. Konkurs trwa do 30 września br.
mBank, część BRE Banku SA, to otwarta platforma finansowa dla nowoczesnych klientów indywidualnych i firm. mBanku zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,1 mln Klientów.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)