Firma » Reklama

Czy warto inwestować w stojaki reklamowe?

Czy warto inwestować w stojaki reklamowe?
Zobacz więcej zdjęć »
Nie jest tajemnicą, że naprawdę skuteczna reklama to ta, którą widzimy. Stąd zapewne nieprzemijająca popularność firmowych ulotek i katalogów, które mimo rozwoju marketingu internetowego, nadal przynoszą satysfakcjonujące rezultaty w promowaniu towarów lub usług.

Ten doskonały sposób na dojście do szerszego grona klientów firmy okazuje się niezmiennie dobrym rozwiązaniem. Jak dystrybuować ulotki, czy katalogi? Tutaj niezastąpione okazują się właśnie stojaki handlowe. Jednak to nie wszystko. Monidło - fotostand, ekspozytor handlowy, czy szyldy reklamowe - okazuje się, że sposób jest jeszcze więcej. Jeśli Twój biznes potrzebuje skutecznej reklamy, a Ty wciąż masz wątpliwości, czy zdecydować się na stojaki reklamowe, poznaj 4 podstawowe zalety takiej propozycji. Zapraszamy do lektury!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



1. Różnorodność i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebuje Twój biznes

Stojak reklamowy niejedno ma imię... lub uściślając - formę. Zapewne pamiętasz tradycyjny stojak z ulotkami i może skojarzenia te wcale nie są dobre. Jednak mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - dzisiejszy stojak, ścianka reklamowa, czy ekspozytor to świetne rozwiązania, które przede wszystkim przyciągają uwagę, skupiają wzrok, po porostu pozostają niezapomniane. Różnorodna, nowoczesna forma, perfekcyjna grafika sprawiają, że:

  • łatwo dostosujesz konkretne rozwiązanie do indywidualnych potrzeb (stojak na zewnątrz lub do prezentacji wewnątrz budynków, niewielki - do ustawienia np. na stole, czy |te o imponujących rozmiarach, jednostronny lub dwustronny, dla ekspozycji ulotek lub stanowiący samodzielną reklamę),
  • prezentacja materiałów reklamowych i promocyjnych staje się naprawdę efektywna.

Spośród czego możesz wybrać? Dużo zależy tutaj od tego, gdzie ma stanąć stojak reklamowy i jaki jest sam promowany produkt czy usługa. Monidło - fotostand (ścianka do zdjęć) sprawdzi się, jeśli przygotowujesz wydarzenie. Tego typu ścianka reklamowa z otworem wyciętym w taki sposób, żeby włożyć w niego twarz i pstryknąć ciekawą fotografię - sprawdzi się zarówno podczas targów, konferencji, jak i imprez okolicznościowych (np. wesele).

Ekspozytor handlowy będzie dobrym wsparciem zarówno w zwyczajnej sprzedaży, jak również podczas targów, konferencji - dzięki niemu perfekcyjnie zademonstrujesz swoją ofertę.

Z kolei szyldy reklamowe (wewnętrzne i zewnętrzne) najszerzej i naprawdę atrakcyjnie powiedzą światu o Twojej pracy i aktualnej ofercie. Zdecydowanie jest w czym wybierać. I taka różnorodność, to wiele możliwości dla Twojego sklepu i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebujesz. Dodatkowo, możesz zaproponować własny projekt, na bazie którego zostanie wyprodukowany stojak reklamowy. Taką ciekawą opcję oferuje np. firma brooklyn.pl



2. Tania, a jednocześnie imponująco skuteczna reklama

Stojaki reklamowe, szyldy reklamowe, monidło - fotostand - co łączy wszystkie te produkty? Zarówno skuteczność, jak i niska cena. Należy w tym miejscu podkreślić, że efektywność stojaków, jako formy reklamy, jest rzeczywiście wysoka - nie tylko z łatwością, ale także efektywnie dotrzesz do szerokiego grona odbiorców. Atrakcyjna forma, dobrze dobrana grafika i drobiazgowe wykonanie gwarantują, że taka forma promocji będzie przyciągać wzrok i skupiać uwagę. Dla Twoich Klientów taki przekaz pozostanie w pamięci. Klienci będą także zdecydowanie chętniej sięgać po ulotki, czy wprost po Twoje produkty.
Nowoczesne, atrakcyjne stojaki reklamowe gwarantują, że reklamy nie staną się po chwili tylko makulaturą. Także ich cena okazuje się naprawdę niska. Wystarczy porównać oferty wiodących firm specjalizujących się w wytwarzaniu tego rodzaju rozwiązań.



3. Stojaki sprawdzają się w wielu sytuacjach

Wśród zalet stojaków reklamowych, niezależnie od tego, czy sięgasz po fotostand, czy stojak na ulotki, koniecznie należy wymienić duże możliwości ich wykorzystania. Standy reklamowe sprawdzają się zarówno na ladzie recepcyjnej, jak również w pasażach wielkich galerii handlowych. To rozwiązanie zdecydowanie niezastąpione podczas różnego typu wydarzeń (konferencje, targi, szkolenia, a także imprezy integracyjne, festyny, czy wesela). Wielorakość form, wzorów i wielkości pozwala dopasować reklamę np. do wielkości pomieszczenia, w których będą stojaki. Pełna odporność na warunki atmosferyczne pozwala z kolei na wykorzystanie takiej reklamy także na zewnątrz. Co równie istotne, stojak reklamowy może z powodzeniem podążać za zmianami, jakich doświadczy Twój biznes - nowa oferta, nowe ulotki, nowe miejsca ekspozycji - standy reklamowe i ekspozytory niezmiennie będą niezastąpione.



4. To rozwiązanie, które wystarczy na lata

Stojak reklamowy to rozwiązanie na długo i inwestycja, która zdecydowanie się opłaca. Jedyny warunek to wybór rozwiązania najlepszego w zakresie jakości. Tylko bowiem wtedy zyskujesz gwarancję wytrzymałości i odporności stojaków np. na warunki atmosferyczne. Reklama tego rodzaju z sukcesem posłuży przez naprawdę długi czas.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »