Firma » Biznes

Dachser na Forum Biznesu Ogrodniczego – podsumowanie

Dachser na Forum Biznesu Ogrodniczego – podsumowanie
Zobacz więcej zdjęć »
Dachser był partnerem IV Forum Branży Ogrodniczej, spotkania dla przedstawicieli rynku ogrodniczego, które odbyło się w dniu 5 listopada w Poznaniu. Firma Dachser, jako operator oferujący specjalistyczną usługę DIY-Logistics m.in. dla branży ogrodniczej, stała się logistycznym ekspertem.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Forum Branży Ogrodniczej jest największym w Polsce spotkaniem kadry zarządzającej reprezentującej rynek ogrodniczy i ważnym miejscem prezentacji nowych trendów oraz kierunków rozwoju tego sektora. Według badań Millward Brown SMG/KRC, 62% ankietowanych przedstawicieli firm z branży ogrodniczej pozytywnie ocenia kondycję ekonomiczną swojej organizacji. W minionym roku największe firmy z branży odnotowały dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, a w handlu detalicznym widoczne było wyraźne ożywienie. Euromonitor International szacuje wartość rynku ogrodniczego w Polsce w 2014 roku na ponad 971 mln PLN, roczne wzrosty natomiast prognozowane są na 1,7 – 1,8 proc. To świadczy o tym, jak duży jest potencjał ogrodniczego segmentu polskiej gospodarki. Rozwój branży ogrodniczej w sporym stopniu związany jest z ekspansją marketów budowlanych oraz typu dom i ogród, tzw. sieci DIY, gdzie dystrybuowany jest szeroki wachlarz produktów związanych z ogrodem.
„Wymagania jakościowe sieci DIY w odniesieniu do dostawców są bardzo wysokie, często trudne do zrealizowania. Dlatego współpraca dostawców z operatorem logistycznym, który zajmie się nie tylko klasycznie pojmowaną logistyką, ale także organizacją dostaw w ściśle określonych przez markety oknach czasowych, organizacją zwrotów, kontrolą towaru, a nawet marchandisingiem na terenie sklepu, niesie szereg korzyści” – mówi Juliusz Pakuński, kierownik usługi Dachser DIY-Logistics w Polsce. „Nasi klienci otrzymują nie tylko wysokiej jakości serwis, ale i know-how oraz doświadczenie, jakie zdobywamy od wielu lat na różnych rynkach. Dzięki wykorzystaniu sieci oddziałów Dachser w całej Europie oraz znajomości branży, stwarzamy klientom możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej oraz ekspansji, również na rynki zagraniczne” – dodaje Juliusz Pakuński.
Usługa Dachser DIY-Logistics, z której korzystają m.in. firmy z branży ogrodniczej, polega na dostarczaniu przesyłek do sieci marketów budowlanych oraz typu dom i ogród, a także świadczeniu szeregu usług dodatkowych, w tym merchandisingu na terenie sklepu. Wyjątkowość usługi polega na tym, że operator dostarcza produkty bezpośrednio na półki, a nie na rampę sklepu. W ramach Dachser DIY-Logistics firma dostarcza codziennie do 18.000 marketów w całej Europie, ponad 2 mln przesyłek rocznie. Oferuje unikalną, dostosowaną do potrzeb dostawców usługę, opartą na dużej liczbie oddziałów oraz jednolitym systemie IT. Obecnie firma oferuje pełny serwis logistyki DIY (transport do marketów w ramach sieci Dachser oraz merchandising) w całej Europie.
O Dachser:
Dachser, rodzinna firma z siedzibą w Kempten w Niemczech, jest jednym z wiodących operatorów logistycznych w Europie.
Dachser oferuje kompleksową logistykę transportu, magazynowania oraz usługi dodane dla klientów w trzech obszarach biznesowych: Dachser European Logistics, Dachser Food Logistics i Dachser Air & Sea Logistics. Kompleksowe i interdyscyplinarne usługi, takie jak logistyka kontraktowa, konsulting oraz rozwiązania branżowe uzupełniają ofertę firmy. Gęsta sieć transportowa w Europie i na świecie wraz ze zintegrowaną technologią informatyczną umożliwiają świadczenie inteligentnych usług logistycznych o zasięgu globalnym.
Z pracownikami w liczbie 25.000 w 471 lokalizacjach na całym świecie, Dachser w 2013 roku osiągnął przychody w wysokości prawie 5 miliardów euro i obsłużył około 70 mln przesyłek.
Więcej informacji: www.dachser.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

katarzyna.prochniak@globalbrand.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »