Firma » Biznes
Dachser Najlepszym Partnerem w Biznesie
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wyróżnienia Home & Market przyznawane są już od ponad dziesięciu lat. Kapituła nagradza instytucje, które w ostatnim roku mogły poszczycić się sukcesami. O przyznaniu wyróżnienia decydują wyniki rankingów i ankiet przeprowadzanych przez Home & Market, oceny uzyskane w sondażach klienckich, poziom i jakość komunikacji, usług oraz produktów, a także zdobyte nagrody branżowe.
„Wyróżnienie Najlepszy Partner w Biznesie jest dla nas szczególnie ważne, ponieważ jest przyznawane m.in. na podstawie opinii i ocen klientów” – mówi Grzegorz Lichocik, Prezes Zarządu Dachser w Polsce. „Klienci doceniają nasze zaangażowanie, zastosowanie innowacyjnych rozwiązań oraz wysoką jakość świadczonych usług. Takie wyróżnienie zobowiązuje, dlatego będziemy dokładać wszelkich starań, aby pozostać Najlepszym Partnerem w Biznesie dla naszych obecnych i przyszłych kontrahentów” – dodaje.
W tegorocznej, 11 już edycji konkursu, wyróżnienia przyznano w sumie 22 firmom. Dachser był jedyną firmą z branży logistycznej, jaka otrzymała tytuł Najlepszy Partner w Biznesie. Jak powiedziała podczas uroczystości wręczenia nagród Katarzyna Mazur, redaktor naczelna Home & Market: „Zwyciężają ci, którzy kreują nowe standardy na polskim rynku i uznawani są przez środowisko biznesowe za godnych zaufania i wartych polecenia”.
Firma Dachser zatrudnia obecnie w Polsce 263 pracowników w 8 oddziałach (pod Pruszkowem k. Warszawy, w Warszawie, Strykowie, Szczecinie, Wrocławiu, Gądkach k. Poznania, Sosnowcu k. Katowic i Gdańsku). Firma specjalizuje się w logistyce kontraktowej, magazynowaniu i konfekcjonowaniu towarów, transporcie ładunków drobnicowych oraz logistyce transportu lotniczego i morskiego.
W 2012 roku Dachser, międzynarodowy operator logistyczny, wygenerował obrót w wysokości 4,41 miliarda euro, zatrudniając 21.650 pracowników w 347 oddziałach na całym świecie. Firma dostarczyła 49,8 milionów przesyłek o łącznej wadze 37,46 milionów ton.
Nadesłał:
katarzyna.prochniak@globalbrand.pl
|
Komentarze (0)