Technologie » Internet
Darmowe komponenty - raport
Zobacz więcej zdjęć » |
Popularność obu serwisów (które technologicznie i logicznie są jedną usługą) pod względem skumulowanego zasięgu wynosi w sumie 27%
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Poszczególne wartości zasięgu obu serwisów wyglądają następująco:
SONDA.pl - 23%
4free.PL - 14%
"Komponenty 4free.PL i SONDA.pl dzialaja w Sieci od czterech lat. Przykladamy bardzo duza wage do jakosci oferowanych przez nas uslug, mimo ze sa one darmowe." – mowi Dariusz Stefaniak z agencji interaktywnej CATALIST, wlasciciela tych serwisow – "W zamian dysponujemy bardzo duza i skuteczna przestrzenia reklamowa. A wszystko dzieki temu, ze komponenty sa rozproszone. Rzadko sa ogladane wiele razy przez jednego uzytkownika (jak ma to miejsce w przypadku portali czy komunikatorow). Zmniejsza to nasz koszt dotarcia do reklamobiorcow i zwieksza skutecznosc reklam. W maju tego roku zanotowalismy 750.000 unikalnych uzytkownikow."
Z systemu darmowych komponentow skorzystalo juz ponad 95.000 webmasterow i wlascicieli stron internetowych. Sa to glownie strony prywatne, ale obslugiwane sa takze sklepy, witryny komercyjne i firmowe. SONDA.pl i 4free.PL udostepniaja takie komponenty, jak sonda, ankieta TakNie, powiadamiacz (informowanie znajomych o ciekawych stronach), quiz (z pytaniami firmy Granna), Ksiege gosci (nieodzowny element stron dbajacych o kontakt z czytelnikami) oraz coraz bardziej popularny system SUBskrypcja. Ten ostatni to narzedzie dystrybucji wiadomosci e-mailowych, zgodny z zasadami permission-marketing i zapewniajacy pelna ochrone uzytkownikow przed SPAMem. Obsluguje on ponad milion adresow email.
Agencja interaktywna CATALIST, zalozyciel i wlasciciel obu serwisow, rozwija w oparciu o doswiadczenia zdobyte na darmowych komponentach profesjonalne narzedzia dla e-marketingu. Firma dziala na rynku nowych technologii od 1998 roku. Oprocz wymienionych serwisow jest takze wlascicielem takich popularnych w Sieci marek, jak Matura.pl, Sciaga-OnLine.pl, Magazyn.pl, DobryHumor.pl.
Nadesłał:
czarni14
|
Komentarze (0)