Gospodarka » Żywność
„Dawtona. Polskich warzyw ULUBIONA” Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna Dawtony
Zobacz więcej zdjęć » |
Historie warzyw obecnych w polskich kuchniach już od niemal 30 lat, zobaczymy od 12 marca br., w trzech różnych spotach, emitowanych na antenie większości stacji telewizyjnych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Apetyczny pomidor i grupa strączkowych przyjaciół – to bohaterowie najnowszej kampanii Dawtony. W każdym z trzech spotów, poznajemy ich historie – od nasionka aż do momentu, w którym spotykają Dawtonę, a ich życie nabiera prawdziwego smaku. Przedstawione w nowoczesny, ciekawy i zaskakujący sposób losy warzyw przepełnione są ich przygodami. Dynamiczne, pełne unikatowych ujęć i przede wszystkich bardzo apetyczne reklamy prezentują serię kultowych produktów Dawtony: koncentrat, przecier pomidorowy, kukurydza czy groszek, jak również nowszych członków rodziny, takich jak cieciorka, fasola czarna, soki pomidorowe, ketchupy, czy sosy. Doskonałym dopełnieniem całości jest również wpadająca w ucho muzyka oraz charakterystyczny głos lektora.
Spot „Fabuła PRL” w symboliczny sposób nawiązuje do prawdziwej historii marki, której początki sięgają czasów późnego PRL-u. Odtworzenie klimatu sprzed lat zostało osiągnięte dzięki użyciu specjalnej kamery, która w realny sposób przenosi widza do tamtych czasów. Bohater spotu – pomidor, postanawia wypełnić puste półki, poszukuje jednak odpowiedniego partnera. I tak poznaje Dawtonę. Razem przecierają szlaki i w sklepach pojawia się koncentrat pomidorowy – pierwszy produkt pod marką Dawtona. Od tego czasu niezmiennie rządzi w polskich kuchniach. Kolejny spot – „Pomidor nowoczesny” w zabawny sposób opowiada o pomidorze, który po zerwaniu z krzaczka wyrusza w wielki świat, by być uwielbianym. Po serii przygód trafia do Dawtony, gdzie staje się obiektem zachwytu. Nie jest już zwykłym pomidorem, lecz sokiem, sosem, a nawet ketchupem. Ostatni ze spotów pt. „Strączki” to ciekawa opowieść o grupie przyjaciół: fasoli, kukurydzy, groszku oraz cieciorce, które trafiając pod skrzydła Dawtony tworzą naprawdę zgraną paczkę.
Nieprzypadkowo wybrany został również nowy claim marki – „Dawtona. Polskich warzyw ulubiona”, nawiązujący do jej wieloletniej historii, a także podkreślający jej polski charakter i jakość produktów, wytworzonych z surowców pochodzących w dużej mierze z własnych upraw.
Kampania telewizyjna potrwa od 12 marca przez 4 tygodnie. Trzy różne, 30-sekundowe spoty emitowane będą na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w wybranych kanałach tematycznych. Zaplanowano również intensywne wsparcie kampanii na Facebooku, a także działania PR oraz materiały POS, ułatwiające ekspozycję produktów w miejscu sprzedaży. Kreację spotów stworzyła agencja Simplicity, wyprodukował je dom produkcyjny GPD Film Studio.Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media, działania PR realizuje JBcomm.
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)