Gospodarka » Żywność

„Dawtona. Polskich warzyw ULUBIONA” Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna Dawtony

„Dawtona. Polskich warzyw ULUBIONA” Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna Dawtony
Zobacz więcej zdjęć »
„Dawtona –Polskich warzyw ULUBIONA” – pod takim hasłem ruszyła właśnie najnowsza kampania reklamowa Dawtony, promująca odświeżony wizerunek marki.

Historie warzyw obecnych w polskich kuchniach już od niemal 30 lat, zobaczymy od 12 marca br., w trzech różnych spotach, emitowanych na antenie większości stacji telewizyjnych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Apetyczny pomidor i grupa strączkowych przyjaciół – to bohaterowie najnowszej kampanii Dawtony. W każdym z trzech spotów, poznajemy ich historie – od nasionka aż do momentu, w którym spotykają Dawtonę, a ich życie nabiera prawdziwego smaku. Przedstawione w nowoczesny, ciekawy i zaskakujący sposób losy warzyw przepełnione są ich przygodami. Dynamiczne, pełne unikatowych ujęć i przede wszystkich bardzo apetyczne reklamy prezentują serię kultowych produktów Dawtony: koncentrat, przecier pomidorowy, kukurydza czy groszek, jak również nowszych członków rodziny, takich jak cieciorka, fasola czarna, soki pomidorowe, ketchupy, czy sosy. Doskonałym dopełnieniem całości jest również wpadająca w ucho muzyka oraz charakterystyczny głos lektora.

 

Spot „Fabuła PRL” w symboliczny sposób nawiązuje do prawdziwej historii marki, której początki sięgają czasów późnego PRL-u. Odtworzenie klimatu sprzed lat zostało osiągnięte dzięki użyciu specjalnej kamery, która w realny sposób przenosi widza do tamtych czasów. Bohater spotu – pomidor, postanawia wypełnić puste półki, poszukuje jednak odpowiedniego partnera. I tak poznaje Dawtonę. Razem przecierają szlaki i w sklepach pojawia się koncentrat pomidorowy – pierwszy produkt pod marką Dawtona. Od tego czasu niezmiennie rządzi w polskich kuchniach. Kolejny spot – „Pomidor nowoczesny” w zabawny sposób opowiada o pomidorze, który po zerwaniu z krzaczka wyrusza w wielki świat, by być uwielbianym. Po serii przygód trafia do Dawtony, gdzie staje się obiektem zachwytu. Nie jest już zwykłym pomidorem, lecz sokiem, sosem, a nawet ketchupem. Ostatni ze spotów pt. „Strączki” to ciekawa opowieść o grupie przyjaciół: fasoli, kukurydzy, groszku oraz cieciorce, które trafiając pod skrzydła Dawtony tworzą naprawdę zgraną paczkę.

 

Nieprzypadkowo wybrany został również nowy claim marki – „Dawtona. Polskich warzyw ulubiona”, nawiązujący do jej wieloletniej historii, a także podkreślający jej polski charakter i jakość produktów, wytworzonych z surowców pochodzących w dużej mierze z własnych upraw.

 

Kampania telewizyjna potrwa od 12 marca przez 4 tygodnie. Trzy różne, 30-sekundowe spoty emitowane będą na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w wybranych kanałach tematycznych. Zaplanowano również intensywne wsparcie kampanii na Facebooku, a także działania PR oraz materiały POS, ułatwiające ekspozycję produktów w miejscu sprzedaży. Kreację spotów stworzyła agencja Simplicity, wyprodukował je dom produkcyjny GPD Film Studio.Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media, działania PR realizuje JBcomm.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »