Kultura, sztuka » Kultura

Dbamy o ciebie od 1917 roku. Nowa kampania wizerunkowa Roca

Nowoczesne wzornictwo, innowacyjne materiały i niemal 100-letnia tradycja; współpraca z najlepszymi na świecie projektantami oraz produkty łączące w sobie piękną, prostą formę i przemyślane rozwiązania. Tak w skrócie można podsumować dotychczasową działalność Roca.

Właśnie ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dbamy o ciebie od 1917 roku

„Jesteśmy świadomi wszystkiego, czego doświadczasz w łazience każdego dnia” to hasło przewodnie najnowszej kampanii wizerunkowej Roca - Dbamy o ciebie od 1917 roku. Kreacja została przygotowana w odsłonach: Dbamy o ciebie od 1917 roku, Budzimy świat od 1917 roku oraz Troszczymy się o Was od 1917 roku i jest podsumowaniem prawie 100-letnich działań firmy tworzącej wysokiej jakości produkty wyposażenia łazienki. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na eleganckie i dobrze zaprojektowane rozwiązania zapewniające użytkownikom łatwiejszy i przyjemniejszy początek dnia.  

Roca – prawie 100 lat doświadczenia

Obecna w 135 krajach na świecie firma Roca, ma w swoim portfolio produkty zarówno dla zwolenników minimalizmu, jak i odważnych, nowoczesnych rozwiązań. Dzięki współpracy z projektantami takimi jak Georgio Armani, Antonio Bullo, Ramón Benedito czy David Chipperfield, od niemal wieku kreuje funkcjonalną przestrzeń kąpielową za sprawą produktów z najwyższej jakości materiałów oraz dopracowanych w najdrobniejszych detalach. Firma jako jedna z pierwszych na świecie wprowadziła do oferty innowacyjne rozwiązania ekologiczne redukujące zużycie wody i energii. Z powodzeniem wyposaża zarówno prywatne wnętrza jak i obiekty inwestycyjne, a swoją wiedzę i doświadczenie przekazuje również studentom wzornictwa, zapraszając ich m. in. do udziału w Międzynarodowym Konkursie Jump The Gap.

Przemyślana strategia firmy, troska o jakość produktów oraz podążanie za trendami i projektowanie zgodne z ideą design thinking sprawia, że Roca towarzyszy milionom ludzi na całym świecie każdego dnia.

Kreację reklamową na zlecenie korporacji Roca przygotowała agencja Tiempo BBDO z Barcelony.

Kampania wizerunkowa ma zasięg międzynarodowy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AgencjaS4

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »