Technologie » Komputery
Detaliści będą wykorzystywać wirtualną rzeczywistość dla lepszej obsługi klientów
Badanie Oracle pokazało, że do 2020 r. trzy czwarte sklepów internetowych będzie obsługiwać klientów za pomocą technologii wirtualnej rzeczywistości i sztucznej inteligencji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Nowe badanie opublikowane przez Oracle pokazało, że aby zapewnić klientom jak najlepszą obsługę, sklepy internetowe sięgają po nowe technologie, takie jak wirtualna rzeczywistość, sztuczna inteligencja i chatboty.
Badanie Oracle pt. „Czy doświadczenia wirtualne mogą zastąpić rzeczywistość?” objęło 250 wysokich rangą specjalistów ds. marketingu i sprzedaży z branży handlu internetowego w regionie EMEA. Badanie było poświęcone temu, w jakim stopniu przedsiębiorstwa te wykorzystują nowe technologie do poprawy obsługi klienta oraz jakie mają plany w tym zakresie do 2020 r.
74% ankietowanych planuje obsługiwać klientów za pomocą technologii wirtualnej rzeczywistości. Podobny odsetek (73%) planuje obsługiwać klientów z użyciem technologii sztucznej inteligencji, aby przyciągnąć klientów internetowych i nawiązać z nimi bliższe relacje.
Badanie pokazało również, że sklepy internetowe są coraz bardziej świadome tego, że klienci oczekują od nich szybkiej i sprawnej obsługi na ich własnych warunkach. Do 2020 r. odsetek sklepów internetowych wykorzystujących chatboty w celu sprawniejszego odpowiadania na pytania klientów prawdopodobnie wzrośnie z 31 do 76%.
Ponadto specjaliści ds. sprzedaży i marketingu zdają sobie sprawę z coraz większej roli, jaką odgrywa wiedza czerpana z danych w zapewnieniu wyższego poziomu obsługi klienta. 87% respondentów już teraz stosuje specjalistyczne aplikacje mobilne w celu uzyskania cennej wiedzy o klientach lub planuje wprowadzić je do 2020 r. Podobny odsetek (89%) już teraz przeprowadza bardziej zaawansowane analizy danych dotyczących klientów lub planuje wdrożyć je w tym samym przedziale czasowym.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)