Technologie » Telekomunikacja

Deutsche Telekom Group wybiera Oracle Siebel CRM

Deutsche Telekom Group wybiera Oracle Siebel CRM
Zobacz więcej zdjęć »
120 milionów europejskich klientów sieci telefonii stacjonarnej i komórkowej może liczyć na bardziej spersonalizowaną obsługę oraz produkty lepiej dostosowane do swoich potrzeb.

Deutsche Telekom Group (DTAG), jedna z największych na świecie firm telekomunikacyjnych, klient Oracle od 2001 r., zainwestowała w system Oracle Siebel CRM jako standardową platformę dla swojej strategii CRM nowej generacji. Ma to pomóc w obniżeniu kosztów zarządzania 120 milionami klientów obsługiwanych przez europejskie odziały firmy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Według planów system Oracle Siebel CRM zostanie wdrożony w Niemczech oraz we wszystkich europejskich oddziałach firmy w ciągu pięciu lat.

System Oracle Siebel CRM został zaprojektowany, aby pomóc w utrzymywaniu i rozwoju owocnych kontaktów z klientami. Pozwoli on firmie Deutsche Telekom lepiej zarządzać wszystkimi operacjami związanymi z obsługą klienta oraz zapewnić maksymalny wzrost przychodów i zysków.

Dzięki konsolidacji wszystkich systemów do obsługi klientów, sprzedaży i zapasów magazynowych w jedną łatwą w obsłudze platformę, pracownicy będą mieli natychmiastowy wgląd w interakcje z klientami. Umożliwi to spójną obsługę klientów we wszystkich kanałach działalności (w centrum kontaktowym, punktach sprzedaży i samoobsługowym portalu dla klientów).

Wszyscy pracownicy Deutsche Telekom Group z całej Europy będą mieli dostęp do właściwych informacji, co zapewni jednolicie wysoki poziom oraz spersonalizowaną obsługę klienta. Pracownicy centrum kontaktowego będą również mieć wgląd w czasie rzeczywistym we wszystkie potrzeby klientów, ich zainteresowania oraz historyczne interakcje z firmą ― pozwoli im to skuteczniej prowadzić sprzedaż typu up-sell i cross-sell poprzez oferowanie klientom produktów lepiej dopasowanych do ich potrzeb.

Firma Deutsche Telekom Group wybrała system Oracle Siebel CRM z uwagi na szeroką gamę funkcji oraz możliwość integracji swojego wielokanałowego środowiska (w tym centrum kontaktowego, punktów sprzedaży i samoobsługowego portalu dla klientów), obejmującego całą Europę.

Wypowiedzi towarzyszące

„Nasza strategia nowej generacji stanowi ważny krok w kierunku obniżenia kosztów operacyjnych firmy oraz poprawy obsługi klientów w całej Europie. Oracle nie tylko wspiera tę strategię, ale także kształtuje sposób, w jaki nasza firma działa i sprzedaje swoje produkty klientom. Cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Oracle w nadchodzących latach, gdy będziemy wdrażać nową technologię w całej Europie” ― powiedział dr Steffen Roehn, dyrektor ds. informatyki w firmie Deutsche Telekom AG.

„Branża telekomunikacyjna przechodzi obecnie istotne zmiany. Dlatego też firmy takie jak Deutsche Telekom muszą teraz inteligentniej wykorzystywać technologię, zwłaszcza w zakresie obsługi klientów. Deutsche Telekom jest znakomitym przykładem tego, jak firmy mogą wykorzystywać system CRM nie tylko w celu poprawy jakości usług, ale także do tworzenia większej liczby możliwości handlowych dzięki zdolności do oferowania klientom produktów dostosowanych do ich potrzeb podczas kontaktu z klientem online lub przez telefon” ― powiedział Steve Fearon, szef działu CRM Oracle EMEA. 

Informacje dodatkowe

·        Oracle Siebel CRM 8.1.1

·        Oracle AIA

·        Oracle Siebel Ecommerce

·        Oracle Siebel Loyalty

·        Oracle Applications Unlimited

·        Oracle CRM Blog

·        Oracle Social CRM

·        Oracle Siebel CRM liderem w 4 raportach Gartner Magic Quadrant 

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com 

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych. 

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »