Firma » Reklama
Dlaczego warto szanować blogerów
Zobacz więcej zdjęć » |
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów komunikacji i marketingu, coraz częściej doceniających nowe media jako istotne narzędzie komunikacji PRu korporacyjnego i produktowego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej. Jego pierwsza część wprowadza w strukturę współczesnego Internetu, prezentuje najpopularniejsze platformy oraz najważniejsze konsekwencje, jakie fenomen Internetu społecznościowego rodzi dla komunikacji marek i korporacji. W części drugiej uczestnicy mają okazję praktycznie wypróbować nową wiedzę, zapoznać się metodami monitorowania blogosfery, czy samemu sprawdzić, jak łatwe jest dziś założenie i prowadzenie bloga.
Najważniejszym elementem szkolenia jest jego część poświęcona zasadom i etyce komunikowania się w „nowym Internecie" - transparentności , jawności, poszanowaniu prawa blogerów do prywatności i posiadania własnego, krytycznego zdania.
Polskim Internetem wstrząsnęło ostatnio kilka głośnych kryzysów, dotyczących niewłaściwie poprowadzonych relacji z autorami blogów - mówi Barbara Kwiecień, General Manager Edelman Polska - Większość tego typu spraw wynika właśnie z niezrozumienia zasad, jakie rządzą dziś Internetem. Korporacje czy duże wydawnictwa przyzwyczajone są do bycia jedynie „nadawcami", podczas gdy kontakty z blogerem powinny przypominać bardziej dialog dwojga szanujących się partnerów. To długi i skomplikowany proces budowania relacji, z którym najlepiej poradzą sobie wyspecjalizowane agencje PR.
Działania z zakresu Digital PR są jednym z najważniejszych elementów strategii rozwoju agencji Edelman już od 2004 roku. W roku 2008 powstał Edelman Digital - wydzielony dział agencji, poświęcony wyłącznie komunikacji w tzw. "nowych mediach".
Działania związane z Internetem społecznościowym stanowią nieodłączny element ofert Edelman Polska już od roku 2006 - stały się elementem kampanii prowadzonych m.in dla marek Coca-Cola, HP, Coca-Cola Zero czy FujiFilm.
Edelman Inc. jest największą niezależną, sieciową agencją public relations na świecie. W czerwcu 2005 roku firma otworzyła swoje biuro w Warszawie. Tym samym, Polska jest pierwszym z dziesięciu państw, nowych członków Unii Europejskiej, w której Edelman ma własne biuro. Edelman Polska zatrudnia 25 konsultantów specjalizujących się w PR korporacyjnym, PR konsumenckim i Healthcare PR. Konsultanci Edelman Polska posiadają doświadczenie w obsłudze klientów branży farmaceutycznej, energetycznej, motoryzacyjnej, nowych technologii i dóbr szybkozbywalnych.
Edelman Digital - międzynarodowy zespół pod kierownictwem Ricka Murray'a (President) oraz Davida Dunne'a (Chief Operating Officer), liczy 120 specjalistów. Kontynuuje i rozwija działania z zakresu komunikacji elektronicznej oraz komórkowej, które do roku 2007 były prowadzone przez firmy Edelman Interactive Solutions, me2revolution oraz Edelman Mobile.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)