Firma » Reklama

Dobra strona kuchni

Dobra strona kuchni
Zobacz więcej zdjęć »
Na początku lutego ruszyła kampania „Dobra strona kuchni". Celem akcji prowadzonej w telewizji i Internecie jest zaprezentowanie marki WINIARY jako nowoczesnej, otwartej na nowe media i wykorzystującej najnowsze technologie do komunikacji ze swoimi konsumentami.

Pod promowanym w kampanii adresem dostępny jest jeden z najpopularniejszych polskich serwisów kulinarnych. Jego osią jest zbiór blisko dwóch tysięcy przepisów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Witryna zawiera też opis oferty produktowej marki WINIARY oraz działy z tematyką Welness i poradami. W rozrywkowej części serwisu na internautów czekają: przygotowane do pobrania tapety, wygaszacze, e-kartki oraz e-gry, a także liczne zabawy i konkursy. Serwis WINIARY jest stale aktualizowany - wprowadzane są nowe przepisy, produkty, artykuły oraz treści rozrywkowe. Cyklicznie uruchamiane są też serwisy tematyczne związane ze świętami: serwis wielkanocny oraz bożonarodzeniowe Centrum Przygotowań Świątecznych.

Kampania promująca serwis opiera się na spocie telewizyjnym, który emitowany jest od 2 do 28 lutego.

W 15-sekundowym spocie reklamowym kobieta przygotowująca posiłek prosi męża o sprawdzenie przepisu kulinarnego. Mężczyzna, który w pierwszej chwili sięga po tradycyjną książkę kucharską, dowiaduje się od żony i dziecka, że jedyną dobrą stroną z przepisami jest www.winiary.pl. Spot jest emitowany w kanałach telewizyjnych: TVP 1 i TVP2, Polsat, TV4, Polsat 2, TVN, TVN 7, TVN Style, Animal Planet.

Działania prowadzone w Internecie mają przyciągać internautów na podstronę serwisu, gdzie znajdą przepis prezentowany w spocie telewizyjnym. W drugim tygodniu lutego ruszy kampania w komunikatorze gadu-gadu. Akcja obejmie też pakiety zasięgowe w sieciach reklamowych arbonetwork i oridian, a jej dodatkowym wsparciem będą działania realizowane w wyszukiwarce Google.

Pomysł i realizację spotu przygotowała agencja FireFly Creation. Produkcją zajmował się Graffiti Film. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mediaedge:cia. Autorami scenariusza są K. Kałużna - Copywriter, K. Mantur - Art. Director, S. Zembrzuski - Creative Director. Wyreżyserował go Ł. Zadrzyński. Za nadzór ze strony Client Service odpowiedzialni są: K. Mazurek- Ziomek - Client Service Direcor oraz J. Sznuk - Senior Account Manager.

Marka WINIARY znana jest Polakom od ponad 60-ciu lat, a produkowane pod nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. WINIARY to marka wyrobów kulinarnych takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. Produkty te zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu. W ofercie marki WINIARY znajduje się około 200 różnych produktów.

FireFly Creation jest agencją komunikacji zintegrowanej i interaktywnej, która realizuje usługi marketingu 2.0, czyli marketingu angażującego konsumenta i wywołującego jego reakcję zwrotną. W ciągu 6 lat działalności agencja zrealizowała projekty dla ponad 30 największych międzynarodowych i polskich Brandów. Jej główni Klienci to: Nike, Orlen,TP SA, GE Money, AXA, IPA i WINIARY.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »