Gospodarka » Bezpieczeństwo
Dobre rady nie tylko na „trzynastego”
Towarzystwa ubezpieczeniowe aktywnie działają doradzając jak powinniśmy się zachowywać w określonych sytuacjach, czy też jakich błędów nie powinniśmy popełniać, żeby żyć zdrowo i bezpiecznie. Ubezpieczyciele coraz częściej promują i nagradzają zdrowy styl życia, profilaktykę zdrowotną, a nawet wzorcowe postawy w codziennym życiu. Dzisiaj dbanie o zdrowie stało się swoistą modą z wymiernymi korzyściami nie tylko dla stosujących się do tych zasad, ale i dla ubezpieczycieli.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sposoby doradzania ze strony TU przybierają różne formy.
- Wydaliśmy autorski Poradnik Ubezpieczeniowy dla rodzin, rolników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Celem publikacji jest udzielanie dobrych rad, ale też wspólne poszukiwanie odpowiedzi na pytania: Jak można się zabezpieczyć? Co warto ubezpieczyć? Od jakich zdarzeń? Na co warto zwrócić uwagę, aby nie paść ofiarą „małej czcionki”? Co zrobić, gdy już dojdzie do szkody? Innymi słowy - wskazujemy najistotniejsze aspekty zachodzące w całym procesie ubezpieczeniowym. Począwszy od etapu definiowania indywidualnych potrzeb ubezpieczeniowych, poprzez wybór właściwego towarzystwa i jego oferty, na obsłudze posprzedażowej, m.in. likwidacji szkód, kończąc - mówi Magdalena Kaniewska – rzecznik prasowy Concordii Ubezpieczenia.
Tematyka ubezpieczeniowa jest trudną płaszczyzną. Specyfika produktu i jego korzyści czy język używany w oficjalnych materiałach TU – nie ułatwiają jej zrozumienia. Ostatnio ubezpieczyciele wkładają jednak coraz więcej wysiłku w upraszczanie umów i ogólnych warunków ubezpieczenia. Dzięki temu widać pozytywny trend wzrostu świadomości ubezpieczeniowej i lepsze zrozumienie zasad działania produktów ochronnych.
- Ludzie, nauczeni przykrymi doświadczeniami (własnymi lub sąsiadów), których skutków finansowych można było uniknąć dzięki polisie, coraz częściej zauważają korzyści płynące z posiadania ochrony ubezpieczeniowej. Cały czas jednak mają problem z wyborem najlepszego dla siebie wariantu - wyjaśnia Magdalena Kaniewska. I dodaje – Właśnie te czynniki były motorem do spisania i opublikowania w jednym miejscu doświadczeń - naszych i współpracujących z nami pośredników.
Gwarancję obiektywności i jakości treści zawartych w Poradniku stanowią autorzy – wieloletni eksperci rynku ubezpieczeniowego - pracownicy Concordii oraz patron medialny – „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
W ramach tegorocznego „Święta dobrych rad” Concordia przekazała do rąk jej klientów tysiąc Poradników. Wersja elektroniczna publikacji dostępna jest na stronie ubezpieczyciela, w zakładce CSR.
Nadesłał:
brandscope
|
Komentarze (0)