Zdrowie » Uroda
Doskonałość Roku 2019 miesięcznika „Twój Styl” dla serii Klorane Mięta nadwodna
Zobacz więcej zdjęć » |
To ekologicznie odpowiedzialne kosmetyki z certyfikatem Ecocert, oparte na mięcie nadwodnej - składniku o udowodnionym działaniu oczyszczającym i chroniącym włosy przed zanieczyszczonym powietrzem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- „Nagroda Doskonałość Roku w kategorii kosmetyki do włosów to dla nas duże wyróżnienie i docenienie pracy działu badawczego naszej firmy nad właściwościami mięty nadwodnej. Nie aspirujemy do bycia markę ekologiczną, jesteśmy nią od początku, a nasze formuły bazują w ponad 95% na naturalnych ekstraktach. Posiadamy certyfikację ECCOCERT. Od niemal ćwierćwiecza Fundacja Botaniczna Klorane działa na rzecz przyrody sadząc lasy czy edukując w zakresie bioróżnorodności - powiedziała Katarzyna Płaza, Group Brand Manager opiekująca się marką Klorane w Polsce - Seria Mięta nadwodna Klorane to naturalna tarcza ochronna przed smogiem dla naszych włosów”.
Zanieczyszczenia „osiadają” na włosach i je osłabiają, obciążając, powodując matowienie i przykry zapach. Utrudniają oddychanie skóry głowy. Przyspieszają jej starzenie, a nawet nasilają wypadanie włosów. Osłabiona skóra potrzebuje dotlenienia, domaga się powietrza.
Naturalnie i biodegradowalne formuły szamponu, balsamu i mgiełki ochronnej do włosów skutecznie usuwają zanieczyszczenia, działają trzyetapowo, odtruwając i chroniąc włosy narażone na działanie zanieczyszczeń.
4 listopada podczas uroczystej gali, która odbyła się w Warszawie przyznano tytuł Doskonałość Roku miesięcznika „Twój Styl”. Największy i najbardziej prestiżowy konkurs kosmetyczny organizowany jest co roku przez redakcję magazynu „Twój Styl” ma na celu nagrodzenie najlepszych kosmetyków, które zadebiutowały na rynku w minionym roku. Jury złożone ze specjalistów, lekarzy, aktorek, aktorów i dziennikarek testuje i wybiera najlepsze nowości kosmetyczne na polskim rynku.
Nadesłał:
konceptPR
|
Komentarze (0)