Firma » Reklama
Duńskie barwy na rynku kosmetycznym
Celem kampanii PR będzie udzielenie znaczącego wsparcia detalistom, wprowadzającym systematycznie do swojej oferty nowe linie kosmetyków GOSH (www.gosh.pl).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
GOSH to marka wywodząca się z Danii, po którą sięgają klienci już w ponad 50 krajach świata. Mogą oni wybierać z bogatej gamy wysokiej jakości produktów kosmetycznych: kolorowych, zapachowych oraz pielęgnacyjnych. Na rynku polskim marka zagościła na stałe 15 lat temu - w 1993 roku.
Dystrybucję produktów GOSH w Polsce prowadzi firma Brodr. Jorgensen S.A. Kosmetyki sprzedawane przede wszystkim poprzez sklepy tradycyjne, wokół których budowany jest program współpracy z detalistami - KLUB GOSH. Planowane jest objęcie tym programem - do końca 2008 roku - łącznie 550 drogerii. W ramach Klubu GOSH prowadzone są cieszące się dużym uznaniem szkolenia dla właścicieli sklepów i sprzedawców oraz atrakcyjne pokazy makijażu.
Dodatkowo prestiż marki GOSH budowany jest poprzez dostępność kosmetyków w ekskluzywnych perfumeriach sieciowych, m.in. Douglas, Marionnaud, Galeria Centrum.
Kosmetyki GOSH zyskały wysokie oceny konsumentek oraz mediów, o czym świadczą uzyskane nagrody i wyróżnienia, m.in.: Doskonałość Roku 2006 miesięcznika Twój Styl, Oskar Kosmetyków 2007, Laur Konsumenta: Odkrycie Roku 2007 oraz Jubileuszowy Oskar Kosmetyków 1997-2007, przyznany za „doskonałą jakość i kolorystykę".
Agencja KaMODUS (www.kamodus.pl) działa na rynku usług PR od 2006 roku. Współtworzą ją osoby mające od kilku do kilkunastu lat doświadczeń w branży PR i marketingu. KaMODUS specjalizuje się w obsłudze firm kosmetycznych. Klientami agencji są liderzy rynku kosmetyki profesjonalnej (Beauty In, OPI Polska, Biosana, Forum i Targi Nails Professional), ale również podmioty z branży farmaceutycznej (Qpharma) czy konsultingowej (Centrum Informacji Gospodarczej).
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)