Społeczeństwo » Społeczeństwo
Durex i TBWA \ TEQUILA wspólnie świętują Dzień Chłopaka
Durex nieustannie troszczy się o jakość związków swoich konsumentów. Marka wie,
że mężczyznom surfującym po internecie często zdarza się zapomnieć
o najważniejszym – ich ukochanych kobietach. Z okazji Dnia Chłopaka przygotowała specjalną wtyczkę, która pozwoli to zmienić. Nowe narzędzie digitalowe Durex "Love Hacker" sprawia, że podczas odwiedzania typowo męskich stron na ekranie pojawia się zdjęcie ukochanej, które przypomina, że znacznie przyjemniej, niż w świecie wirtualnym można spędzić czas z dziewczyną. Wtyczka działa przeglądarkach Chrome i Firefox.
TBWA \ TEQUILA odpowiada za koncepcję kreatywną akcji oraz jej realizację
i produkcję. Kampania otrzyma wsparcie
na portalach internetowych oraz na Facebooku. Media zakupił HAVAS.
TBWA \ TEQUILA pracuje dla marki Durex od ponad dwóch lat.
Nadesłał:
joannat
|
DOMOTEKA podpowiada: świąteczne prezenty, które otulą dom ciepłem i stylem
Świąteczne śmieciarki PreZero wyjeżdżają na ulice miast i przypominają o bezpieczeństwie na drogach
Focus - Now and Beyond. Sharp na ISE 2026
Oranżada Hellena Party zaprasza do świętowania codziennych sukcesów dzieci! Rusza wyjątkowy konkurs
Komentarze (0)