Społeczeństwo » Społeczeństwo

Durex i TBWA \ TEQUILA wspólnie świętują Dzień Chłopaka

Agencja TBWA \ TEQUILA stworzyła nowe digitalowe narzędzie dla marki Durex. Wtyczka Durex "Love Hacker" przypomina mężczyznom, że czas spędzany w internecie można wykorzystać lepiej – wspólnie z dziewczyną. TBWA \ TEQUILA odpowiada za koncepcję kreatywną oraz za realizację i produkcję kampanii.

Durex nieustannie troszczy się o jakość związków swoich konsumentów. Marka wie,
że mężczyznom surfującym po internecie często zdarza się zapomnieć
o najważniejszym – ich ukochanych kobietach. Z okazji Dnia Chłopaka przygotowała specjalną wtyczkę, która pozwoli to zmienić. Nowe narzędzie digitalowe Durex "Love Hacker" sprawia, że podczas odwiedzania typowo męskich stron na ekranie pojawia się zdjęcie ukochanej, które przypomina, że znacznie przyjemniej, niż w świecie wirtualnym można spędzić czas z dziewczyną. Wtyczka działa  przeglądarkach Chrome i Firefox.

TBWA \ TEQUILA odpowiada za koncepcję kreatywną akcji oraz jej realizację
i produkcję. Kampania otrzyma wsparcie
 na portalach internetowych oraz na Facebooku. Media zakupił HAVAS.

TBWA \ TEQUILA pracuje dla marki Durex od ponad dwóch lat.  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »