Rozrywka » Hobby
Dwa nowe salony Hobby4Men.com w Warszawie
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak tłumaczy Mirosław Klekot, dyrektor generalny grupy KOLTER, rozwój sieci Hobby4Men.com oparto na idei łączenia obecności w galeriach handlowych oraz sprzedaży prowadzonej przez internet.
„Oba kanały sprzedaży, czyli online i offline, w przypadku produktów skierowanych do aktywnych mężczyzn są rozwiązaniem optymalnym – wzajemnie się uzupełniają. W najbliższych miesiącach planujemy kontynuować ekspansję. Priorytetem są dla nas wciąż galerie handlowe zlokalizowane w największych polskich miastach” – mówi Mirosław Klekot.
Aktualnie sieć Hobby4Men.com obecna jest w pięciu galeriach handlowych. Poza dwoma nowymi punktami w stolicy, salony umiejscowione są w Częstochowie, Kielcach oraz we Wrocławiu.
O grupie KOLTER:
Firma KOLTER została założona w 1991 r. Od ponad 20 lat jest liderem sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. W skład grupy wchodzą m.in. sklepy sieci Broń.pl i Hobby4Men.com.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
tab2
|
Komentarze (0)