Technologie » Internet

Dwa serwisy internetowe Żabki

Dwa serwisy internetowe Żabki
Zobacz więcej zdjęć »
www.zabkapolska.pl to adres nowej strony korporacyjnej firmy Żabka Polska S.A. Witryna ma być dodatkowym źródłem informacji o spółce oraz jej działalności na rynku polskim. Odświeżona została także dotychczasowa witryna internetowa sieci sklepów Żabka: www.zabka.pl.

-Mija właśnie 10 lat od powstania naszej pierwszej strony internetowej. To dobry czas na pokazanie firmy z nieco innej, szerszej perspektywy. Do tej pory łączyliśmy informacje typowo korporacyjne z ofertą skierowaną do naszych klientów i partnerów na platformie  www.zabka.pl.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Teraz, kiedy firma jest właścicielem dwóch sieci handlowych – Żabki i Freshmarketu – zdecydowaliśmy się stworzyć dodatkową witrynę www.zabkapolska.pl, która w przejrzysty sposób przedstawi zakres działalności firmy naszym potencjalnym partnerom biznesowym – mówi Jacek Spychała – Manager ds. Public Relations firmy Żabka Polska S.A.  

Na nowej stronie firmy Żabka Polska S.A. znajdują się najważniejsze informacje o firmie, możliwościach współpracy handlowej oraz aktualnej rekrutacji. Dodatkowo, uruchomione zostało wirtualne biuro prasowe, zawierające komunikaty informacyjne oraz aktualności o bieżących przedsięwzięciach firmy. Strona www została zoptymalizowana pod względem technologicznym i dostosowana do norm prezentacji wynikających z Corporate Identity.  

Żabka Polska S.A. od początku działalności na rynku polskim doceniała i rozwijała witrynę internetową. Już w 1999 r. firma dysponowała serwisem www.zabka.pl, wyprzedzając o nawet dwa lata powstanie stron www  najbardziej znanych sieci handlowych w Polsce. W tym roku strona www.zabka.pl zyskała nowy design oraz lepszą nawigację, pozwalającą w prosty i przejrzysty sposób zapoznać się z produktami i usługami dostępnymi w sklepach sieci Żabka.  Ogólnoświatowe tendencje pokazują, że osoby zainteresowane współpracą z siecią sklepów detalicznych zazwyczaj poszukują informacji na ich stronach internetowych – w Wielkiej Brytanii to aż 48 proc. (badanie NatWest). Taką rolę spełnia także platforma www.zabka.pl, która dostarcza dodatkowych informacji o marce Żabka, prezentuje sklepy, a także zawiera szczegóły o możliwościach współpracy oraz aktualnej rekrutacji.  Żabka Polska S.A. także w bieżącej działalności wykorzystuje nowoczesne i dostosowane do specyfiki firmy handlowej system IT, za co została nominowana do tytułu Lidera Informatyki 2009.      



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kprzewezikowska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »