Firma » Reklama
Dynamic po raz kolejny wkracza do TV i internetu
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Paliwa Dynamic zostały partnerem głównych serwisów informacyjnych w TVP, TVP Info, Polsat i TVN oraz partnerem programów motoryzacyjnych Automaniak i Raport Turbo na TVN Turbo a także Traffic w TVN24.
Dodatkowo przez trzy kolejne miesiące będzie można zobaczyć spoty Dynamica w trzech głównych stacjach - TVP, TVN i Polsat również przed wiadomościami sportowymi - wymienia Magda Jurdziak, szef biura marketingu LOTOS Paliw. - Telewizja jest zdecydowanie najpopularniejszą formą spędzania wolnego czasu wśród przedstawicieli naszej grupy docelowej, a programy, które cieszą się największym zainteresowaniem to wiadomości i programy motoryzacyjne, dlatego zdecydowaliśmy nadać kampanii charakter celowy - dodaje Bożena Pomianek, koordynator w biurze marketingu LOTOS Paliw.
Nie tylko telewizja
Kampania telewizyjna będzie wsparta kampanią odsłonową prowadzoną w internecie. - W tym celu wykorzystamy najpopularniejsze serwisy motoryzacyjne - przekonuje Przemysław Rybka, szef projektu w biurze marketingu LOTOS Paliwa. Od 7 września do 30 października reklamę paliw Dynamic będzie można zobaczyć m.in. na wp.pl-moto, interia.pl-moto, gazeta.pl-moto, onet.pl-moto czy auto-swiat.pl. Dodatkowo przez cały wrzesień i październik emitowana będzie reklama banerowa.
 
Liczymy na sukces spotów reklamowych LOTOS Dynamic i zachęcamy do ich oglądania - podsumowuje Magdalena Jurdziak. - Mamy nadzieję, że również za ich sprawą marka Dynamic będzie postrzegana przez konsumentów jako najlepsza marka paliw premium w Polsce.
Doceniane i wyróżniane przez kierowców
Dynamic dzięki unikalnej recepturze zdecydowanie poprawia dynamikę, czas reakcji i osiągi samochodów, pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika oraz lepsze przyspieszenie. Dodatkowo zastosowane w tym paliwie komponenty znacznie obniżają tarcia w silniku oraz chronią zbiorniki i instalacje paliwowe przed korodowaniem. W maju tego roku spółkę LOTOS Paliwa uhonorowano nagrodą „Europrodukt" za wprowadzenie do sprzedaży paliw Dynamic. Z kolei w ubiegłym roku Dynamic zdobył m.in. tytuł „Produkt Roku" podczas XV edycji Targów Stacja Paliw 2008 oraz „Top Produkt Pomorza" w plebiscycie zorganizowanym przez redakcję „Dziennika Bałtyckiego". Aktualna sprzedaż Dynamic Diesla stanowi już ponad 16% łącznej puli sprzedawanego na stacjach LOTOS oleju napędowego i to zaledwie po niecałych 2 latach od premiery paliw Dynamic na rynku.
| Nadesłał:
            ap | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)