Firma » Reklama
Dynamic po raz kolejny wkracza do TV i internetu
Zobacz więcej zdjęć » |
Paliwa Dynamic zostały partnerem głównych serwisów informacyjnych w TVP, TVP Info, Polsat i TVN oraz partnerem programów motoryzacyjnych Automaniak i Raport Turbo na TVN Turbo a także Traffic w TVN24.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dodatkowo przez trzy kolejne miesiące będzie można zobaczyć spoty Dynamica w trzech głównych stacjach - TVP, TVN i Polsat również przed wiadomościami sportowymi - wymienia Magda Jurdziak, szef biura marketingu LOTOS Paliw. - Telewizja jest zdecydowanie najpopularniejszą formą spędzania wolnego czasu wśród przedstawicieli naszej grupy docelowej, a programy, które cieszą się największym zainteresowaniem to wiadomości i programy motoryzacyjne, dlatego zdecydowaliśmy nadać kampanii charakter celowy - dodaje Bożena Pomianek, koordynator w biurze marketingu LOTOS Paliw.
Nie tylko telewizja
Kampania telewizyjna będzie wsparta kampanią odsłonową prowadzoną w internecie. - W tym celu wykorzystamy najpopularniejsze serwisy motoryzacyjne - przekonuje Przemysław Rybka, szef projektu w biurze marketingu LOTOS Paliwa. Od 7 września do 30 października reklamę paliw Dynamic będzie można zobaczyć m.in. na wp.pl-moto, interia.pl-moto, gazeta.pl-moto, onet.pl-moto czy auto-swiat.pl. Dodatkowo przez cały wrzesień i październik emitowana będzie reklama banerowa.
Liczymy na sukces spotów reklamowych LOTOS Dynamic i zachęcamy do ich oglądania - podsumowuje Magdalena Jurdziak. - Mamy nadzieję, że również za ich sprawą marka Dynamic będzie postrzegana przez konsumentów jako najlepsza marka paliw premium w Polsce.
Doceniane i wyróżniane przez kierowców
Dynamic dzięki unikalnej recepturze zdecydowanie poprawia dynamikę, czas reakcji i osiągi samochodów, pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika oraz lepsze przyspieszenie. Dodatkowo zastosowane w tym paliwie komponenty znacznie obniżają tarcia w silniku oraz chronią zbiorniki i instalacje paliwowe przed korodowaniem. W maju tego roku spółkę LOTOS Paliwa uhonorowano nagrodą „Europrodukt" za wprowadzenie do sprzedaży paliw Dynamic. Z kolei w ubiegłym roku Dynamic zdobył m.in. tytuł „Produkt Roku" podczas XV edycji Targów Stacja Paliw 2008 oraz „Top Produkt Pomorza" w plebiscycie zorganizowanym przez redakcję „Dziennika Bałtyckiego". Aktualna sprzedaż Dynamic Diesla stanowi już ponad 16% łącznej puli sprzedawanego na stacjach LOTOS oleju napędowego i to zaledwie po niecałych 2 latach od premiery paliw Dynamic na rynku.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)