Technologie » Komputery
Dyrektorzy IT: w 2015 roku stawiamy na bezpieczeństwo i technologie mobilne
Z badania* „IT okiem CIO” zrealizowanego przez Integrated Solutions (IS), integratora ICT należącego do Orange Polska wynika, że 2015 rok zdominują produkty i usługi związane z mobilnością.
Rozwiązania mobilne wybiera aż 67 proc. respondentów. Na liście tegorocznych inwestycji znalazło się również bezpieczeństwo. Na ten obszar wskazało niewiele mniej, 64 proc. CIO (Chief Information Officer). Podium zamykają projekty związane z rozbudową infrastruktury IT.Nasze prognozy są zgodne z opiniami osób decyzyjnych w obszarze IT z polskich firm. Już w tym roku, a szczególnie w jego drugiej połowie, wzrosło zainteresowanie rozwiązaniami mobilnymi. W naszym przypadku miało to przełożenie na rosnącą sprzedaż systemów do zarządzania smartfonami czy tabletami (Mobile Device Management). Ze względu na wysoką dostępność usługi wybierały ją zarówno średniej wielkości firmy, jak i duże korporacje. Wśród klientów znaleźli się m.in. FM Bank PBP SA, Agencja Nieruchomości Rolnych czy Biofarm Sp. z o.o. – wyjaśnia Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions.
Inaczej kształtują się opinie CIO w kontekście trendów. W tym rankingu prowadzenie objęła chmura (cloud computing, 54 proc.) oraz Big Data (34 proc.). Na mobilność wskazało 23 proc. ankietowanych.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/it_solutions/dyrektorzy_it_w_2015_roku_stawiamy_na_bezpieczenstwo_i_technologie_mobilne.html
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
openmediagroup
|
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)