Technologie » Telekomunikacja
easyCALL.pl: wygraj bilety na mecz otwarcia Euro 2012
Zobacz więcej zdjęć » |
Nagrody otrzymają osoby, które zbiorą najwięcej punktów przyznawanych m.in. za bycie fanem profilu easyCALL.pl na Facebooku czy doładowanie konta. Konkurs trwa do 30 maja br.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Aby wziąć udział w konkursie, trzeba posiadać konto w easyCALL. Po zalogowaniu się na konto easyCALL.pl, użytkownik może na stronie -https://www.easycall.pl/moje_konto_punkty.html - zapoznać się z aktualną liczbą przyznanych punktów konkursowych. Najwięcej, bo aż 1000, można otrzymać za bycie fanem profilu easyCALL.pl na Facebooku, polecenie usług easyCALL.pl na Facebooku, a także prenumeratę newslettera easyCALL.pl. Punkty można także otrzymać za każde doładowanie konta easyCALL.pl, zakup usługi fax2mail, polecenie easyCALL.pl przy pomocy mechanizmu „Zaproś znajomych", a także za pierwsze doładowanie dokonane przez zaproszonego znajomego.
Nagrody w konkursie otrzyma 28 osób z największą liczbą zgromadzonych punktów. Dwie osoby, które zdobędą najwięcej punktów, otrzymają bilet I kategorii na mecz otwarcia Euro 2012 (Polska-Grecja), trzecia osoba z największą liczbą punktów otrzyma piłkę Adidas Tango 12, kolejne pięć osób - plecak kibica. Pozostałe 20 osób otrzyma czapkę lub szalik kibica. Aktualny ranking użytkowników easyCALL.p z największą liczbą punktów oraz szczegółowe informacje na temat konkursu, można znaleźć pod adresem: http://www.easycall.pl/konkurs2012/.
Dodatkowe informacje
easyCALL.pl SA to spółka telekomunikacyjna, która oferuje profesjonalne i nowoczesne rozwiązania w zakresie połączeń telefonicznych i internetowych. Najważniejsze obszary działania firmy to: telefonia internetowa (easyCALL.pl - najpopularniejsza w Polsce marka telefonii internetowej; PalPhone - tanie połączenia telefoniczne dla użytkowników Facebooka), telefonia stacjonarna i dostęp do internetu (ekotel), a także call center dla firm (easyKONTAKT). Swoje usługi firma świadczy w oparciu o platformę easyCALL.pl, która jest najpopularniejszym rozwiązaniem w zakresie telefonii internetowej w Polsce, z ponad 250 tys. użytkowników. Platforma umożliwia realizowanie połączeń przez komputer, zwykłe telefony stacjonarne oraz telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą. Ponadto oferuje szereg zaawansowanych usług dodanych, jak fax2mail, wideorozmowy, telekonferencje, call center. Platforma easyCALL.pl pozwala też mniejszym operatorom na wdrożenie w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej, na zasadzie outsourcingu. Spółka easyCALL SA jest notowana na rynku New Connect od kwietnia 2011 roku. Więcej informacji: www.easyCALL.pl.
Nadesłał:
PRS
|
Komentarze (0)