Zdrowie » Dziecko
Eko-konkurs na wakacyjne wspomnienia
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W zabawie mogą w nim wziąć udział uczniowie klas IV, V i VI ze szkół podstawowych w gminach Jutrosin, Miejska Górka, Krobia i Poniec. W ramach zadań konkursowych mają oni do wyboru: przygotowanie opowiadania, pracy plastycznej lub fotografii. Wszystkie prace powinny swoją tematyką nawiązywać do ekologii i ochrony środowiska. Można je przesyłać na adres Stowarzyszenia „Przedsiębiorczość dla ekologii”: ul. Słoneczna 10, 63-840, Krobia lub drogą mailową: biuro@przedsiebiorczoscdlaekologii.pl. Termin zgłoszeń do konkursu mija 30 września br.
Konkurs jest adresowany do dzieci zamieszkujących region zagrożony budową kopalni odkrywkowej. - Celem naszej akcji jest rozbudzenie poczucia odpowiedzialności za przyrodę oraz uwrażliwienie najmłodszych na kwestie związane z ochroną środowiska – mówi Adam Legutko, rzecznik „Przedsiębiorczość dla ekologii”. Inicjatywa realizowana jest przy wsparciu burmistrzów Jutrosina, Miejskiej Górki, Krobi i Ponieca.
Najlepsze prace, które wyłoni jury konkursowe, zostaną nagrodzone tabletami, aparatami fotograficznymi, gadżetami ekologicznymi i albumami przyrodniczymi. Dodatkowo uczniowie tych klas, które nadeślą najwięcej konkursowych prac, będą mogli zwiedzić Przedsiębiorstwo Hodowlano-Nasienne W. Legutko lub inne wchodzące w skład stowarzyszenia.
| Stowarzyszenie „Przedsiębiorczość dla ekologii” zrzesza 28 firm działających na terenie południowej Wielkopolski. Firmy wchodzące w skład stowarzyszenia to m.in. spółka HJ Heinz, Spółdzielnia Mleczarską Gostyń; P.U.P.AGROMIX Rojęczyn, Hodowla Roślin Smolice oraz Przedsiębiorstwo Hodowlano Nasienne W. Legutko w Jutrosinie. „Przedsiębiorczość dla ekologii” promuje lokalny biznes oraz działa na rzecz zrównoważonego rozwoju. | 
| Nadesłał:
            Komunikacja Plus | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)