Moda » Odzież
Ekologia na wybiegu
Zobacz więcej zdjęć » |
W nocy z 18 na 19 czerwca br. w nowym warszawskim klubie Loft 44, została zaprezentowana bardzo kobieca, utrzymana w pastelowych kolorach i doskonale uszyta kolekcja YPDF. Można było znaleźć przede wszystkim propozycje eleganckich strojów koktajlowo-wieczorowych, kilka propozycji ślubnych oraz coś z mody męskiej (kolekcja autorstwa Moniki Ptaszek).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ciekawym dodatkiem do kreacji wieczorowych były ekologiczne torby Greenbag. YPDF kocha styl eko i gorąco popiera ideę wielorazowych toreb. To właśnie marka Greenbag rozpoczęła dyskusję na temat szkodliwości używania jednorazowych foliówek i zachęciła Polaków do codziennej troski o środowisko. Jak można się było przekonać na Gali, torby ekologiczne nie muszą być nudne. W portfolio marki dostępne jest wiele ciekawych wzorów zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.
Impreza, rozpoczęła się po godz. 21.00 i miała charakter zamknięty. Gospodynią wieczoru była Kasia Zielińska, a wśród gości pojawili się styliści i dziennikarze zajmujący się modą, ale także gwiazdy polskiego show-biznesu jak Katarzyna Cerekwicka, Karolina Borkowska, Conrado Moreno, Tomasz Iwan, Michał Koterski, Norbi, Iwona Kutyna, Adrianna Żakowska, Ewa Sabatin, Kasia Żak i wielu innych. Na wybiegu zaprezentowały się najbardziej topowe polskie modelki, fryzury do pokazu przygotowało studio Małgorzaty Strug - Zgrzywa, a o make-up zadbała ulubienica gwiazd Eryka Sokulska. Na pamiątkę imprezy, goście otrzymali ekologiczne torby Greenbag z logo YPDF.
Informacje o firmie:
Gam Sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu powstała w 1997 roku. Od 2007 rozpoczęła dystrybucję polipropylenowych, ekologicznych toreb sprzedawanych w super i hipermarketach pod marką Greenbag. W październiku 2008r. torba Greenbag otrzymała Certyfikat Jakości Zdrowotnej z Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny.
Firma Gam Sp. z o. o. ma na swoim koncie wiele prestiżowych nagród: „Odkrycie Roku 2008" oraz „Ekolaur Konsumenta 2008" przyznawane przez konsumentów za najlepszy krajowy produkt. Kampania marki Greenbag została doceniona również na arenie międzynarodowej: wygrała pierwszą nagrodę Euorpean Excellence Awards w kategorii „Launch". Główne motto firmy brzmi „nasz sukces będzie sukcesem wszystkich". Za słowami idą czyny, oprócz promowania produktów pro-ekologicznych, firma GAM angażuje się we wspieranie inicjatyw charytatywnych, promocję i sponsoring sportu.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)