Rozrywka » Sport

El Clasico na player.pl – pojedynek trenerów w cieniu wielkiej straty!

El Clasico na player.pl – pojedynek trenerów w cieniu wielkiej straty!
Zobacz więcej zdjęć »
Już w najbliższą sobotę, 2 kwietnia, o godz. 20:30 graczy Blaugrany czeka wielkie wyzwanie – pojedynek z Realem Madryt w kolejnej odsłonie kultowego El Clasico. Polscy fani będą mogli obejrzeć ten futbolowy spektakl na żywo, w jakości HD, na kanale Eleven w player.pl.
Tegoroczne El Clasico ze względu na wielką stratę, jaka w ostatnich dniach spotkała świat piłki nożnej, będzie miało wyjątkowy charakter. Johana Cruyff miał ogromny wpływ na kształt współczesnego futbolu. Legendarny piłkarz i trener, który w lidze hiszpańskiej rozegrał 143 mecze, strzelając 48 goli oraz 306-krotnie poprowadził Dumę Katalonii z ławki trenerskiej, zapisał się wyjątkowo mocno
w historii El Clasico. Z tego też względu, możemy spodziewać się, że piłkarze i kibice obu drużyn, swoją postawą będą chcieli uhonorować holenderską ikonę futbolu.
Nadchodzący mecz to również pojedynek dwóch wybitnych piłkarzy, którzy teraz zmierzą się ze sobą w zupełnie nowej roli. Po raz pierwszy staną naprzeciwko siebie jako trenerzy w kultowym El Clasico! W historii rozgrywek ligi hiszpańskiej obaj zapisali się złotymi zgłoskami, a ich występy i transfery wywoływały poruszenie na całym świecie. Luis Enrique w 1996 r. był bohaterem kontrowersyjnego przejścia z Realu Madryt do FC Barcelony na zasadzie wolnego transferu. Z kolei, Zinedine Zidane w 2001 r. przechodząc z Juventusu Turyn do Realu Madryt za kwotę 75 mln euro został najdroższym wówczas piłkarzem na świecie. W pojedynku piłkarskim, biorąc pod uwagę liczbę występów czy bramek na hiszpańskich boiskach górą jest Luis Enrique. Zinedine Zidane odniósł z kolei nieporównywalnie większe sukcesy na arenie międzynarodowej. Który z nich będzie górą w pojedynku trenerskim? Przekonamy się o tym już w sobotę. Bezpośrednią transmisję z Katalonii będzie można obejrzeć już o godz. 20:30 na kanale Eleven w player.pl. Godzinę wcześniej rozpocznie się przedmeczowe studio.
Christian Anting, członek zarządu TVN ds. digital i e-commerce powiedział: Rywalizacja FC Barcelony z Realem Madryt, niezależnie od tego o jaką toczy się stawkę i w jakim momencie sezonu się odbywa, zawsze wywołuje wiele emocji. Tym razem są one jeszcze silniejsze ze względu na odejście wybitnego Johana Cruyff'a. Kibice na całym świecie śledzą przedmeczowe doniesienia, analizują przewidywane składy i ostatnie występy swoich ulubieńców. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie oba kluby mają rzesze wiernych fanów. W związku ze zbliżającym się El Clasico przygotowaliśmy dla nich wiele atrakcji. Oprócz transmisji na żywo, którą będą mogli oglądać na ekranach komputerów i urządzeniach mobilnych, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują, mamy dla nich także niespodzianki związane z pojedynkiem ikon futbolu na ławce trenerskiej, które czekają na stronie elclasico.player.pl.
Użytkownicy, którzy odwiedzą dedykowaną stronę elclasico.player.pl będą mieli możliwość wyboru jednego z trenerów - Luisa Enrique lub Zinedine Zidane, a tym samym opowiedzenia się za jedną z drużyn. Po wyborze trenera trafią na podstronę, na której dowiedzą się, jak zapisał się on w historii klubu i El Clasico - zarówno jako trener, jak i zawodnik. Ponadto, fani futbolu będą mieli możliwości wcielenia się w rolę trenera i stworzenia swojej wyjściowej „11" na El Clasico, wybierając ustawienie drużyny i jej skład oraz wskazania w „11" głównego aktora meczu. Swoje propozycje użytkownicy będą mogli udostępniać za pośrednictwem Facebooka.
Jednak to nie wszystko! Na fanów futbolu czeka również konkurs, w którym nagrodą będzie koszulka F.C. Barcelony lub Realu Madryt. Jak ją zdobyć? Wystarczy w czasie trwania konkursu (29.03. godz. 00:01 - 03.04 godz. 23.59) komentować na Facebooku w publicznych postach sprawy związane z wybranym klubem oraz dodawać do wpisów hashtagi: #elplayerpl #barca lub #elplayer #real. Zwycięzcą zostanie osoba, która będzie najgłośniejszym kibicem swojej drużyny w internecie, umieszczając na swoim profilu najwięcej komentarzy dotyczących El Clasico i zawierających wymienione hashtagi.
Polscy fani futbolu mogą zagwarantować sobie dostęp do najwyższej jakości transmisji na żywo z El Clasico wykupując miesięczny abonament na pakiet „player SPORT" w cenie 15,90 zł. Zapewnia on nie tylko transmisje z boisk La Liga, ale również atrakcyjną ofertę relacji sportowych na kanałach Eleven i Eleven Sports, w tym z wyścigów Formula 1®, czołowych lig piłkarskich, piłki ręcznej czy żużla.



Informacja o TVN S.A.:

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

TVN (S.A.) należy do amerykańskiego koncernu mediowego Scripps Networks Interactive. W ofercie TVN znajduje się 13 kanałów telewizyjnych, w tym kanały tematyczne - najbardziej opiniotwórcze w Polsce stacje informacyjne, kanał motoryzacyjny, filmowy, dla kobiet i inne. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online: serwis VoD - Player.pl oraz rozrywkowy portal wideo - Veedo.pl.
Do TVN należy Agencja TVN - oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów newsowych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media - największe biuro sprzedaży reklam w Polsce. TVN we współpracy z Grupą Canal+ S.A. jest operatorem cyfrowej satelitarnej platformy nC+ - wiodącej platformy płatnej telewizji Premium w Polsce. Jest też partnerem Ringier Axel Springer Media AG, operatora Onet.pl - wiodącego portalu internetowego
w Polsce.

Informacja o player.pl:
Platforma TVN-u player.pl zadebiutowała na rynku pod koniec sierpnia 2011 roku. W tamtym czasie platforma oferowała seriale i inne programy pokazywane już wcześniej na kanałach TVN. Obecnie jej biblioteka obejmuje 15 tys. pozycji, w tym materiały produkowane na zasadzie wyłączności dla serwisu player.pl. Poza ofertą bezpłatną, w player.pl dostępne są również cztery pakiety płatne: Player PLUS, Player LIVE, Player SPORT i Player KIDS. Zawierają bogaty katalog VOD oraz materiały live, a także prapremiery seriali TVN, bez reklam.
Player.pl cały czas się rozwija, zwiększając liczbę unikalnych użytkowników co miesiąc średnio o 30 proc., a czas zaangażowania, wynoszący średnio 8 godz. i 25 min. na użytkownika na miesiąc, jest dużo dłuższy niż w przypadku innych serwisów VOD na rynku. Platforma dostępna jest na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows, konsolach Sony PlayStation, telewizorach wiodących producentów, a także w ramach telewizji nowej generacji nc+ oraz dla abonentów sieci T-Mobile, Netia i Toya.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BrandLab

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »