Firma » Biznes
Elevato SA rozważa debiut na NewConnect
Elevato to system ATS (Applicant Tracking System), który pozwala firmom przeprowadzić skuteczny proces rekrutacji w efektywny i szybki sposób, począwszy od publikacji ogłoszeń o pracę, przez rozmowy z kandydatami online, selekcję aplikacji, aż po końcową analizę kluczowych KPI i monitorowanie efektywności całego procesu i raportowanie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wśród funkcjonalności oferowanych klientom przez Elevato jest m.in. integracja zakładki „Kariera” ze strony www poprzez widget lub API, które zapewni webmasterom pełną kontrolę nad tym, jak oferty i formularz aplikacji wyświetlają się w zakładce. Ponadto, możliwe jest bieżące optymalizowanie procesu rekrutacji, dzięki kontrolowaniu wszystkich jego etapów oraz raportowanie ich skuteczności. Na uwagę zasługuje również funkcja dostosowywania etapów rekrutacji w zależności od procesu, a także automatyzacja komunikacji z kandydatami m.in. poprzez wysyłanie wiadomości na zmianę etapu rekrutacji. Istotnym faktem jest to, że klienci gromadzą w jednej wspólnej bazie CV kandydatów z różnych źródeł, niezależnie od tego, gdzie znaleźli oni ogłoszenie – pozwala to na ponowne przeszukanie bazy w przypadku kolejnych rekrutacji. Co ważne, Elevato zapewnia pełne bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych, dzięki zgodnym z RODO możliwościom zarządzania klauzulami i zgodami oraz automatyzacji usuwania danych kandydatów, którym wygasła zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Działamy na styku HR i technologii – poprzez automatyzację i digitalizację pomagamy firmom w prowadzeniu efektywnego procesu rekrutacyjnego. Pozwala to znacznie zaoszczędzić czas oraz istotnie usprawnia proces zatrudnienia nowych pracowników. Mogliśmy się o tym przekonać podczas szczytu pandemii COVID-19. W tym czasie praktycznie wszystkie rekrutacje odbywały się zdalnie, a dzięki naszej integracji z systemem do wideokonferencji, nasi klienci mogli zachować ciągłość procesu i z powodzeniem rekrutować nowych pracowników – komentuje Krzysztof Ogniewski, prezes zarządu Elevato.
Z systemu funkcjonującego w modelu SaaS korzystają zarówno duże korporacje, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Mimo pandemii, w 2020 roku Elevato zanotowało wzrost liczby klientów o 20%. Wśród nich są m. in. Ringier Axel Springer, Nazwa.pl czy Morele.net.
- W dalszym ciągu chcemy dynamicznie skalować nasz biznes, dlatego planujemy pozyskanie kapitału, który przeznaczymy na działania marketingowe, tak kluczowe w modelu SaaS. Jedną z opcji, którą bierzemy pod uwagę, jest giełda i debiut na NewConnect – dodaje Krzysztof Ogniewski.
W 2020 r. Spółka osiągnęła 1,3 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz ponad 139 tys. zł zysku netto.
Nadesłał:
j.boguslawska@innervalue.pl
|
Komentarze (0)