Technologie » Telekomunikacja
Ericsson otworzył Global Service Delivery w Polsce
Zobacz więcej zdjęć » |
Ericsson Global Service Delivery Center (GSDC) w Polsce operuje w Warszawie i Katowicach. Polski GSDC jest jednym z 23 takich centrów na świecie, które prowadzą szeroką obsługę sieci operatorów stacjonarnych, mobilnych oraz przedsiębiorstw.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Centrum wykorzystuje rozwiązanie firmy Ericsson Managed Service Delivery Platform (MSDP), dzięki któremu możliwe jest zarządzanie sieciami klientów.
GSDC w Polsce specjalizuje się w zarządzaniu sieciami operatorów stacjonarnych. Jest jednym z dziewięciu centrów firmy Ericsson o takiej specjalności na całym świecie. W Polsce obsługuje firmę Netia, a także sieci klientów krajowych i zagranicznych.
115 inżynierów zatrudnionych do pracy w polskim GSDC pracuje według tych samych procesów, narzędzi i metod, którymi posługuje się 8 tysięcy pracujących w innych 23 centrach GSDC na całym świecie. Do końca roku Ericsson planuje zatrudnić w centrum kolejnych 50 pracowników. W ostatnim czasie Ericsson otworzył również centra GSDC w Pakistanie, Rumunii oraz Libanie.
Fredrik Strand, Vice President and General Manager Service Delivery & Operations powiedział: "Ericsson ma bogate, piętnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu sieciami operatorów. Operatorom stacjonarnym, wśród których wzrasta zainteresowanie naszymi usługami, możemy zaoferować wiedzę i współpracę. Przykłady takiej współpracy znaleźć można także poza branżą telekomunikacyjną, np. w branży elektrycznej lub transportowej."
Jari Lukkonen, Szef Global Service Delivery Center w Polsce dodaje, że: „Pracownicy GSDC w Polsce to wysoko wykwalifikowani inżynierowie. Celem ich pracy jest zapewnienie wsparcia naszym klientom, bazując na wiedzy wyniesionej z branży telekomunikacyjnej. Polscy inżynierowie dzięki świetnemu wykształceniu, pracowitości oraz kreatywności przeszli krótszy cykl szkoleniowy w Szwecji przygotowujący do pracy w GSDC niż pierwotnie zakładaliśmy."
Ericsson jest wiodącym na świecie dostawcą usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych. Będąc liderem rynku technologii komórkowych 2G i 3G, dostarcza usługi komunikacyjne i zarządza sieciami, które służą ponad 195 milionom użytkowników. Portfolio firmy zawiera infrastrukturę sieci stałych i mobilnych, Internet szerokopasmowy oraz rozwiązania multimedialne dla operatorów, firm i deweloperów. Spółka Sony Ericsson zapewnia konsumentom spersonalizowane telefony komórkowe.
Ericsson realizuje wizję „komunikacji dla wszystkich" poprzez innowacje, technologie i zrównoważone rozwiązania biznesowe. Firma jest obecna w 185 krajach, w 2007 roku ponad 70.000 pracowników wygenerowało dochód wysokości 27,9 miliardów USD (189 miliardów SEK). Założona w 1876 roku z siedzibą w Sztokholmie w Szwecji, firma Ericsson jest obecna na giełdach Sztokholmu i NASDAQ.
O ofercie Managed Services firmy Ericsson
Ericsson posiada najbardziej obszerną ofertę w zakresie zarządzania siecią telekomunikacyjna klienta (managed services). Oferta ta obejmuje usługi począwszy od zaprojektowania, budowy, operowania, bieżącego zarządzania siecią klienta, włączając w to usługi dla użytkownika końcowego, systemy wsparcia dla biznesu do zapewniania pokrycia sieci oraz zwiększanie przepustowości sieci na żądanie.
Jako niekwestionowany lider w zarządzaniu sieciami telekomunikacyjnymi klientów Ericsson począwszy od 2002 roku oficjalnie ogłosił ponad 100 kontraktów managed services z operatorami na całym świecie. W ramach zawartych dotychczas kontraktów Ericsson zarządza sieciami, które łącznie obsługują ponad 225 milionów abonentów na całym świecie.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)