Gospodarka » Przemysł
Euler Hermes i Huawei zawarli umowę obejmującą ubezpieczenie braku płatności w segmencie komunikacji
Euler Hermes, globalny lider ubezpieczenia należności, oraz Huawei, wiodący na świecie dostawca usług teleinformatycznych (ICT), zawarli umowę obejmującą należności handlowe dywizji urządzeń konsumenckich Huawei w Europie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
W 2013 roku, dywizja urządzeń konsumenckich Huawei była trzecim na świecie dostawcą smartfonów według liczby sprzedanych urządzeń oraz wygenerowała 24% przychodów Huawei w skali świata. Zawarta umowa ustanawia nowe ramy wsparcia w zakresie zarządzania kredytem dla europejskiej dywizji urządzeń konsumenckich Huawei.
Korzystając z własnej bazy danych firm działających na rynkach odpowiadających za 92% światowego PKB, Euler Hermes będzie wspierać Dywizję Urządzeń Konsumenckich Huawei w określeniu priorytetu wejścia na rynek poszczególnych krajów, ocenie oraz klasyfikacji potencjalnych kontrahentów na podstawie ich historii kredytowej i historii płatności, jak również zarządzania portfelem istniejących relacji biznesowych.
- Ponieważ działamy w charakteryzującym się wysokim stopniem konkurencyjności środowisku europejskim, na którym obowiązują zróżnicowane ramy prawne, a zasięg działalności naszej firmy jest ogólnoświatowy, potrzebujemy współpracowników posiadających dokładną znajomość oraz doświadczenie na rynkach europejskim i światowym – wyjaśnia Cathy Meng, CFO firmy Huawei. - To dla nas pionierska współpraca, która pomoże nam uwolnić zasoby zarządcze i finansowe, dzięki którym będziemy mogli koncentrować się na budowaniu innowacyjności, wartości marki oraz zróżnicowaniu wysokiej jakości, przystępnych cenowo produktów dla konsumentów i sektora przemysłowego.
- Ta współpraca stanowi dla Euler Hermes istotny krok milowy, ponieważ nasz zespół APAC będzie świadczył całość usług doradztwa, a zakres usług jednostki Agencji Światowej Euler Hermes obejmie działalność Huawei w zakresie urządzeń konsumenckich w Europie – wyjaśnia Wilfried Verstraete, Prezes Zarządu Euler Hermes. – Firmy międzynarodowe z centralą w Chinach mogą dziś korzystać z rozwiązań z zakresu ubezpieczenia kredytu kupieckiego spełniających najwyższe standardy ładu korporacyjnego, a także dopasowanych produktów spełniających ich potrzeby niezależnie od sektora prowadzonej działalności.
Fakt podpisania umowy ogłoszono podczas Forum Finansowego Telekomunikacji (ICT) Huawei, które odbyło się w Nowym Jorku w dniach 17-18 czerwca 2014. Sygnatariuszem Umowy jest Agencja Światowa Euler Hermes, dedykowany zespół Grupy Euler Hermes zajmujący się obsługą klientów międzynarodowych poprzez indywidualne rozwiązania, oraz lider rynku światowego w segmencie obsługi firm międzynarodowych. Warunki umowy opracowano i dostosowano tak, aby wspierały i były zgodne z zasadami ładu korporacyjnego Huawei.
Firma Huawei, która na rynki światowe weszła już w 1997 roku, jest jednym z liderów wśród międzynarodowych firm z siedzibą w Chinach, działających na całym świecie. Dla Huawei, kluczowymi kryteriami wyboru były gama produktów i geograficzny zasięg działania, a także stabilność finansowa partnera. Najważniejsze okazały się uzyskane przez Euler Hermes oceny na poziomie AA- przyznane przez agencje Standard and Poor’s oraz Dagong Europe; Euler Hermes jest pierwszym i dotąd jedynym niechińskim ubezpieczycielem, który został oceniony przez chińską agencję ratingową.
Euler Hermes – największy i najszybciej rozwijający się ubezpieczyciel kredytu kupieckiego na rynku prywatnym działający w regionie Azji-Pacyfiku, pomaga firmom w nawiązywaniu i utrzymaniu relacji handlowych, od etapu wstępnej oceny partnerów handlowych do wypłaty odszkodowań z tytułu roszczeń objętych ubezpieczeniem w przypadku wystąpienia objętego ochroną przypadku niewywiązania się partnera handlowego z obowiązku płatności. Przez cały czas obowiązywania każdej z polis, ryzyko związane z danym partnerem handlowym jest monitorowane, zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
an@thpr.pl
|
Komentarze (0)