Firma » Reklama

Euler Hermes na nowo definiuje swoją tożsamość korporacyjną

By dać wyraz ewolucji i udanej integracji Euler Hermes na skalę światową, wiodący globalny ubezpieczyciel należności wprowadza jednolitą markę i nową tożsamość korporacyjną.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na przestrzeni ostatnich trzech lat Euler Hermes przeszedł daleko idące zmiany operacyjne, by stać się zorientowaną na klienta, zintegrowaną grupą, którą jest dzisiaj. Zmiany te znajdują odzwierciedlenie w nowej tożsamości korporacyjnej Euler Hermes wprowadzonej w tym miesiącu.

Jak wyjaśnia Wilfried Verstraete, Prezes Zarządu Euler Hermes: “Przekształciliśmy strukturę, systemy i procesy Euler Hermes. Zrobiliśmy to po to, by móc świadczyć klientom usługi na najwyższym możliwym poziomie. Naszą misją jest dzisiaj wspomaganie naszych klientów w drodze do osiągnięcia sukcesu poprzez umożliwienie im prowadzenia działalności bez skrępowania i obaw.”

By zasygnalizować nowo zdefiniowaną tożsamość Euler Hermes, Grupa ujednoliciła nazwy należących do niej podmiotów, wprowadzając jedną markę parasolową „Euler Hermes”. Począwszy od końca marca 2012 r. ponad 50 podmiotów z całego świata należących do Grupy Euler Hermes będzie działać pod jedną wspólną nazwą: po prostu „Euler Hermes”. W tym samym czasie uruchomiona zostanie nowa strona internetowa Grupy www.eulerhermes.com. Została ona odpowiednio zmodyfikowana, by odzwierciedlać jednolitą markę Grupy Euler Hermes i jej skoncentrowanie na kliencie.

Teraz bardziej niż kiedykolwiek Euler Hermes dąży do oferowania swoim klientom najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych dla branży handlowej oraz zapewnienia im dostępuj do najwyższej jakości informacji. Umożliwi im to podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych, dzięki którym będą jeszcze dynamicznej się rozwijać i z powodzeniem odnajdywać swoją drogę na rynku w dzisiejszym nieustannie zmieniającym się środowisku gospodarczym. Nowe hasło przewodnie Grupy „Our knowledge serving your success” („Nasza wiedza pracuje na Twój sukces”) w zwięzły i trafny sposób wyraża cel Grupy. 
 
– Marka Euler Hermes reprezentuje naszą bezkonkurencyjną wiedzę, którą wykorzystujemy, by służyć klientom Grupy. Euler Hermes jest od wielu lat niezaprzeczalnym liderem na rynku ubezpieczeń należności. W żadnym razie nie uważamy jednak, że ta pozycja po prostu nam się należy. Wręcz przeciwnie: wiemy, że musimy na nią zasłuży, więc stale inwestujemy w naszych ludzi i informacje, by nieustannie pogłębiać i poszerzać naszą wiedzę, którą następnie wykorzystujemy z pożytkiem dla naszych klientów – podsumowuje Wilfried Verstraete. 
 
*****

Kontakt dla mediów:
Artur Niewrzędowski
TALKING HEADS PR
tel. 0509-433-874
e-mail: artur.niewrzedowski@thpr.pl


Euler Hermes jest liderem na rynku ubezpieczeń należności handlowych oraz jednym z liderów w zakresie gwarancji ubezpieczeniowych i windykacji należności. Euler Hermes zatrudnia ponad 
6 000 pracowników w 50 krajach. Oferuje kompleksowe usługi w zakresie zarządzania należnościami. Skonsolidowany obrót grupy Euler Hermes w 2011 roku wyniósł 2,27 miliarda euro. Euler Hermes rozwinął międzynarodową sieć nadzoru, która umożliwia analizę stabilności finansowej 40 milionów przedsiębiorstw. Na koniec grudnia 2011 grupa obejmowała swoimi ubezpieczeniami transakcje handlowe na całym świecie na kwotę 702 mld euro.
***
Euler Hermes, członek gupy Allianz, jest notowany na giełdzie Euronext w Paryżu i otrzymał rating AA- od agencji Standard & Poor’s.
***
W Polsce grupa Euler Hermes jest obecna od 1999 roku. Towarzystwo Ubezpieczeń Euler Hermes SA oferuje ubezpieczenia należności handlowych oraz gwarancje ubezpieczeniowe. Jednocześnie druga spółka działająca na polskim rynku - Euler Hermes Collections Sp. z o.o. oferuje windykację należności, raporty handlowe, ocenę ryzyka oraz program analiz branżowych. Obsługę klientów zapewnia Euler Hermes Services Polska Sp. z o.o. Usługi doradztwa prawnego świadczy Euler Hermes, Mierzejewska - Kancelaria Prawna Sp. k.

*******



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

an@thpr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »