Firma » Reklama
Euro RSCG Sensors na pierwszym miejscu Klienckiego Rankingu Agencji PR
Zobacz więcej zdjęć » |
Euro RSCG Sensors uzyskała średnią ocen 4.9882 w skali 5 punktowej, a na 20 ocenianych obszarów aż w 19 z nich uzyskała maksimum punktów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dziękujemy naszym klientom za dobrą oceną naszej pracy i codzienną współpracę, która jest dla nas wielką motywacją do działania. Zwycięstwo w Rankingu to dla nas wielka radość i powód do dumy. Przed nami stoi teraz wyzwanie utrzymania pozycji i jakości świadczonych usług - powiedziała Katarzyna Przewuska, dyrektor zarządzający Euro RSCG Sensors.
Kliencki Ranking Agencji PR magazynu Home&Market publikowany jest co roku. W tym roku przeprowadzony został przez Instytut Analiz Gospodarczo-Ekonomicznych. Podobnie jak poprzednio i tym razem, dla zachowania jak największej niezależności badania i uzyskania jak najbardziej obiektywnych ocen, klientów nie wskazywały agencje, a typowani byli oni przez firmę przygotowującą ranking.
Euro RSCG Sensors to wiodąca agencja doradztwa komunikacyjnego i public relations. Dostarcza klientom innowacyjne rozwiązania biznesowe w obszarach brand public relations, komunikacji korporacyjnej i finansowej, relacji inwestorskich, zarządzania kryzysem, komunikacji wewnętrznej, employer branding i social media. Należy do międzynarodowej sieci Euro RSCG Worldwide PR. Programy realizowane przez Euro RSCG Sensors zostały nagrodzone w polskich (Złote Spinacze) i międzynarodowych (Sabre Awards) konkursach branży PR. W 2008 roku w rankingu klienckim agencji PR w Polsce przeprowadzonym przez magazyn HOME&MARKET agencja zajęła drugie miejsce. Firma jest członkiem Związku Firm Public Relations. Agencja powstała w 2003 roku. Zatrudnia obecnie 35 konsultantów.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)