Zdrowie » Uroda
EVELINE COSMETICS, CZYLI PIĘKNO I EMOCJE PODCZAS SEE BLOGGERS
Zobacz więcej zdjęć » |
Eveline Cosmetics zaprosiła uczestników do odwiedzenia specjalnie przygotowanej strefy, gdzie można się było dowiedzieć więcej o innowacyjnych kosmetykach do pielęgnacji ciała, twarzy zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, czy przetestować produkty do makijażu. Uczestnicy chętnie brali udział w konkursie na stoisku firmy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Już kilka minut po otwarciu naszego stoiska ustawiła się kolejka blogerek zainteresowanych kosmetykami Eveline Cosmetics. Uczestniczki były zachwycone możliwością testowania naszych nowości. Hitem były matowe pomadki w płynie, olejki do ust czy krem Skin Action Booster z witaminą C - mówi Agnieszka Kamila Nieroda PR Manager Eveline Cosmetics.
W wydarzeniu wzięło udział 800 blogerów i 50 prelegentów. Uczestnicy mieli dostęp do 9 stref tematycznych dopasowanych do kategorii blogów. Przygotowanych zostało wiele prelekcji, warsztatów, na których można było dowiedzieć się m.in. w jaki sposób prowadzić videobloga, rozwinąć go i wyróżnić się pośród innych.
Eveline Cosmetics to największy polski producent i eksporter kosmetyków. Dzięki swojemu doświadczeniu oraz znajomości potrzeb konsumentek trafia w gusta kobiet na całym świecie. Dzisiaj marka Eveline jest obecna na wszystkich kontynentach w ponad 80 krajach i w planach ma dalszą ekspansję. Dynamiczny rozwój firmy na nowych rynkach oraz stałe umacnianie pozycji na świecie znajduje odzwierciedlenie w sprzedaży ponad 80 mln sztuk kosmetyków rocznie. Bardzo duża dynamika rozwoju jest także widoczna w kosmetyce do makijażu. Firma wprowadza nowe tusze do rzęs, błyszczyki czy fluidy. Eveline Cosmetics www.eveline.eu
Nadesłał:
konceptPR
|
Komentarze (0)