Gospodarka » Przemysł
Eveline Cosmetics patronem książek wydawnictwa Świat Książki.
Zobacz więcej zdjęć » |
Eveline Cosmetics została patronem serii LENIWA NIEDZIELA. Współpraca obejmuje szereg akcji promocyjnych dla miłośniczek zorganizowanych na portalach oraz Facebooku, a także w sklepie internetowym Eveline spotkają się one z ciekawymi konkursami i oczywiście licznymi nagrodami w postaci książek i kosmetyków.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Nadchodzące ciepłe wieczory, to wymarzony czas dla kobiet, które otulone zapachem ulubionego kosmetyku, z książką w dłoni, wprowadzającą w inny świat, oddają się leniwej przyjemności. Połączenie sił marki kosmetycznej, która tworzy swoje produkty dla kobiet oraz serii znakomitych książek, które dają czytelniczce duchowe przyjemności, to podwójny przekaz kobiecości.- mówi Agnieszka Kamila Nierychlewska PR Manager Eveline Cosmetics.
LENIWA NIEDZIELA, to seria powieści obyczajowych wydawnictwa Świat Książki. Współczesne powieści obyczajowe z logo serii „Leniwa Niedziela” przeznaczone są dla kobiet, które od literatury oczekują czegoś więcej niż tylko chwilowej rozrywki. Opisują niebanalne historie, niełatwe wybory, rodzinne sekrety, a nierzadko wielkie dramaty. Pięknie napisane, chwytające za serce, przepełnione emocjami opowieści zawsze zwracają uwagę na problem, z którym pewnego dnia może w życiu spotkać się każdy. Tytuły, które czytelniczki znajdą w serii to m.in.: Mia March „Klub Filmowy Meryl Streep”, Aleksandra Domańska „Ulica Pogodna”, Eileen, Goudge „Zastępcza żon”, Ellen Berg „Słodka zemsta”, Małgorzata Szyszko-Kondej „Sześć córek”, Linda Green „I wtedy to się stało”, Mia March „Poszukiwany Colin Firth”.
EVELINE COSMETICS
Eveline Cosmetics to największy polski producent i eksporter kosmetyków. Dzięki doświadczeniu oraz znajomości potrzeb konsumentek z całego świata trafia w gusta kobiet w ponad 70 krajach. Dynamiczny rozwój firmy na nowych rynkach oraz stałe umacnianie pozycji na całym świecie znajduje odzwierciedlenie w sprzedaży ponad 70 mln sztuk kosmetyków rocznie.
Oferta składa się z produktów do pielęgnacji twarzy, pielęgnacji ciała, makijażu, pielęgnacji paznokci i pielęgnacji włosów.
Eveline Cosmetics z roku na rok nieustannie zwiększa produkcję i wprowadza artykuły kosmetyczne najnowszej generacji. W Polsce w kategorii kosmetyków antycellulitowych firma osiągnęła pozycję lidera rynkowego, zarówno pod względem ilości, jak i wartości sprzedawanych preparatów, czego przykładem jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych serii kosmetyków wyszczuplających w Polsce, czyli linia Slim Extreme. Według danych A.C. Nielsen linia ta ma jedną czwartą udziałów w rynku. Niekwestionowanym liderem sprzedaży z ponad 50% udziałem wartościowym w rynku są także odżywki do paznokci z serii Nail Therapy.
Sukces sprzedażowy Eveline jest wynikiem prawidłowo wybranej koncepcji produkcyjnej, marketingowej oraz handlowej. Zastosowania innowacyjnych technologii, nowoczesnego designu opakowań, najwyższej jakości, poddawanej ciągłej kontroli, a także szybkiej reakcji na rynkowe trendy.
Firma jest obecna na najbardziej prestiżowych targach kosmetycznych na świecie w Bolonii, Hong-Kongu, Dubaju czy w Moskwie. Zdobywa międzynarodowe nagrody, zarówno przyznawane przez samych konsumentów, jak też przez profesjonalistów, m.in.: Prix de Beaute magazynu Cosmopolitan czy Best Beauty Buys przyznawane przez czytelniczki InStyle.
Nadesłał:
konceptPR
|
Komentarze (0)